00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Kancelárska stolička
stolička
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička pre každodenné používanie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička | ks | 21 | ||
| Výška | cm | 78 | 80 | |
| Šírka | cm | 47 | 59 | |
| Hľbka | cm | 49 | 51 | |
| Výška sedu | cm | 43 | 45 | |
| Veková kategória 6 | cm | 159 | 188 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - čalúnený sedák a operadlo | áno |
| - stohovateľná | áno |
| - oválna konštrukcia s rozmermi 30 x15 mm s protišmykovými plastovými krytkami | áno |
| - farba kovu RAL 7046 | 5 - 7 |
| - farba poťahu S-DA 003 | bordová |
| - použitie interiér | áno |
| - Materiál konštrukcie: kov | áno |
| - Materiál sedacej časti: čalúnenie | |
| Ako ekvivalent, za ktoré sa bude považovať napríklad stolička ATLAS | |
| Miesto dodania | Bratislava |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na mieste určenia v zmontovanom stave, s vynesením do učebne, odstránenie obalov a likvidácia obalového materiálu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
| Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
| V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
19.10.2021 12:21 — 20.10.2021 12:22
1,00 kpl.
1 300,00
1 083,33
Podľa osobitných požiadavkách na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2021 08:37
04.10.2021 12:15
04.10.2021 12:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.10.2021 09:57 - Vstupná ponuka | 1 300,00 | € | Cena s DPH |
| 04.10.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 300,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: