30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36221945
AITEN, a.s.
Bajkalská 19B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82101, SVK
Služby technickej podpory pre licencie Oracle na roky 2022 - 2023
technická podpora
Služba
1. Technická podpora pre licencie Oracle Partitioning - Processor Perpetual
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora pre licencie Oracle |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 17981520 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ podpory | Premier Support |
podpora 24 mesiacov | 01.01.2022 - 31.12.2023 |
2. Technická podpora pre licencie Oracle Partitioning - Processor Perpetual
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora pre licencie Oracle |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 21339828 | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ podpory | Premier Support |
podpora 24 mesiacov | 01.01.2022 - 31.12.2023 |
3. Technická podpora pre licencie Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora pre licencie Oracle |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, CSI - 19474412 | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ podpory | Premier Support |
podpora 24 mesiacov | 01.01.2022 - 31.12.2023 |
4. Technická podpora pre licencie Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora pre licencie Oracle |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI - 17983430 | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ podpory | Extended Support |
podpora 24 mesiacov | 01.01.2022 - 31.12.2023 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je partnerom spoločnosti Oracle. Partnerstvo dodávateľa musí byť buď dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti Oracle počas celého trvania zmluvy, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti Oracle v elektronickej podobe do 7 dní odo dňa žiadosti objednávateľa. |
3. Služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného v spoločnosti Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť písomne objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej položky časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, ktorý bude v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Cenu za predmet zmluvy požaduje objednávateľ rozčleniť na štvrťročné obdobia poskytovania podpory na kalendárne roky 2022 a 2023. |
5. Cena za predmet zmluvy bude uhrádzaná v štvrťročných intervaloch a to po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia). Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do 15 dní po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia). |
6. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 13. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
7. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
8. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu. |
9. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
10, Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy, Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti Oracle a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 6., na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
14. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
15. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 6., prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
16. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
I. Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 00:00
1,00 predmet zákazky ako celok
173 000,00
173 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2021 11:17
04.10.2021 12:00
04.10.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2021 09:33 - Vstupná ponuka | 172 990,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2021 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 172 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: