00691798
Domov pre seniorov
Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
51924838
Global Sales and Trade Support, s. r. o.
Jána Smreka 6160/16, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84108, SVK
Prenájom informačného systému pre poskytovateľov sociálnych služieb s implementáciou - licencia do 200 klientov
informačný systém, informačné technológie, licencia, prenájom, softvér
Služba
1. Prenájom informačného systému pre poskytovateľov sociálnych služieb s implementáciou - licencia do 200 klientov
|
|
---|---|
Funkcia |
Táto Zmluva sa uzatvára ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Prenájom informačného systému pre poskytovateľov sociálnych služieb s implementáciou - licencia do 200 klientov“. Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a dopl. niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri poskytovaní služby sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v tomto verejnom obstarávaní (v tejto Zmluve). |
Predmetom zmluvy, ktorá bude uzavretá na základe tohto verejného obstarávania bude záväzok dodávateľa (uchádzača) poskytnúť objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) za podmienok a v rozsahu stanovenom týmto verejným obstarávaním (neskôr vygenerovanou zmluvou) právo na používanie ďalej špecifikovaného počítačového programu a to pre osobnú, resp. internú potrebu objednávateľa (verejného obstarávateľa). Objednávateľ sa zaväzuje za poskytnutie licencie (za spotrebu počítačového programu) platiť dodávateľovi špecifikovanú dohodnutú odmenu (cena bude predmetom tohto verejného obstarávanie). |
Dodávateľ bude jediným a výlučným držiteľom všetkých majetkových práv k počítačovému programu - informačnému systému (ďalej IS), určenému k použitiu ako podporný softvérový nástroj pre vedenie agend poskytovateľov sociálnych služieb. |
Pri predmete zmluvy, t.z. pri prenájme informačného systému pre poskytovateľov sociálnych služieb s implementáciou - licencia do 200 klientov ide o poskytnutie licencie dodávateľa objednávateľovi k používaniu počítačového programu - informačného systému. Počítačový program bude mať oblasti (jednotlivé oblasti môžu byť nazvané aj časti, moduly a pod., podľa toho, ktorý dodávateľ to má ako zadefinované), ktoré sú bližšie špecifikované v časti FUNKCIA a v časti TECHNICKÉ VLASTNOSTI tohto OPISNÉHO FORMULÁRA / tejto ZMLUVY. |
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú a to na dobu 6 rokov (72 mesiacov) - 6 rokov (72 mes.) plnenie zmluvy (prenájom IS). Predpokladaný začiatok plnenia zmluvy je 10/2021. Zmluvu je možné meniť len formou písomných dodatkov. |
Počítačový program musí mať voliteľne rozširujúce oblasti (časti, moduly a pod.). Prípadné rozširujúce oblasti (časti, moduly a pod.) musia dohromady tvoriť komplexný a prepojený celok. Licenciou musí byť objednávateľ oprávnený dodávateľom používať počítačový program pre osobnú potrebu, ktorou sa rozumie interné používanie počítačového programu v súlade s jeho určením dodávateľom a jeho pracovníkmi a to formou zavedenia a uloženia rozmnoženiny počítačového programu do pamäti počítača, jeho zobrazenia a prevádzky v rámci tohto počítača. |
Dodávateľ sa zaväzuje po dobu trvania tejto zmluvy poskytovať objednávateľovi poradenstvo a konzultácie týkajúce sa problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu, jeho nastavení alebo inštalácií (ďalej len „užívateľská podpora“) a to telefonicky, alebo aj osobne v pracovných dňoch od 7.00 do 15.30 alebo elektronickou poštou. Dodávateľ sa zaväzuje odpovedať na podnet nadobúdateľa podľa predchádzajúcej vety vždy najneskôr v pracovný deň nasledujúci po doručení podnetu objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje priebežne vytvárať aktualizačné súbory počítačového programu v nadväznosti na vývoji právnych predpisov tak, aby výstupy počítačového programu zodpovedali účelu, pre ktorý je určený, a to spravidla bez zbytočného odkladu potom, čo k relevantnej zmene právnych predpisov dôjde; aktualizačné súbory budú ďalej vytvárané tiež za účelom vylepšenia počítačového programu a opráv jeho chýb. Dodávateľ bude prijímať návrhy k úprave počítačového programu taktiež od objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať inštaláciu a aktiváciu počítačového programu na užívateľské stanice (PC) objednávateľa, nastavenie počítačového programu podľa požiadaviek objednávateľa, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a prevod dát objednávateľa do počítačového programu (ďalej len „inštalačná podpora“). Inštalačná podpora bude poskytnutá v priestoroch objednávateľa a to v termíne dohodnutom obidvoma zmluvnými stranami. |
Prevodom dát podľa sa rozumie prevod dát objednávateľa zo súčasného softwaru používaného objednávateľom do počítačového programu, pričom objednávateľ berie na vedomie, že tento prevod nemusí byť v konkrétnom prípade v plnom rozsahu alebo čiastočne možný a môže k nemu byť potrebná súčinnosť objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi k vykonaniu inštalačnej podpory dostatočnú súčinnosť, najmä poskytnutím potrebných informácií o svojom aktuálnom hardvérovom a softvérovom vybavení a počte pracovníkov, ktorí majú byť zaškolení. Súčinnosť podľa predchádzajúcej vety zahŕňa tiež zaistenie prítomnosti a súčinnosti správcu siete a počítačového vybavenia objednávateľa. |
Dodávateľ poskytuje touto zmluvou objednávateľovi oprávnenie na používanie počítačového programu na dobu trvania tejto zmluvy, pričom prvým dňom trvania licencie je deň aktivácie počítačového programu. Objednávateľ je oprávnený používať počítačový program pre vedenie svojej agendy ako poskytovateľa sociálnych služieb a to len vo vzťahu k poskytovaniu sociálnych služieb v zariadení. |
Objednávateľ nie je oprávnený udeľovať k počítačovému programu sublicenciu tretím osobám ani im iným spôsobom poskytovať počítačový program alebo práva k nemu či prístup k nemu. |
Počítačový program musí mať minimálne tieto oblasti (časti, moduly a pod., (jednotlivé oblasti môžu byť nazvané aj časti, moduly a pod., podľa toho, ktorý dodávateľ to má ako zadefinované): Sociálna oblasť; Oblasť dokumentácia klienta; Oblasť zamestnanci; Manažérska oblasť; Oblasť stravovacia prevádzka; Oblasť vykazovania na zdravotnú poisťovňu (ZP). |
V nasledujúcej časti je špecifikácia jednotlivých oblastí (modulov, častí a pod.) - min. požiadavky: |
Sociálna oblasť - určená pre sociálnych pracovníkov. Umožní komplexne a jednoducho evidovať všetkých klientov, ktorí sú v zariadení. Evidovať bude možné nielen aktuálnych a bývalých klientov, ale taktiež žiadateľov o starostlivosť. Umožní vložiť všetky potrebné informácie o klientoch zariadenia sociálnych služieb (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.). Okrem toho umožní spoľahlivo stanoviť predpis úhrady, vypočítať vrátky za neprítomnosť, viesť finančné a hmotné depozitá, spracovať výplatnú listinu dôchodkov, vyúčtovanie klienta a pod. |
Oblasť dokumentácia klienta - uľahčí vedenie ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch. Musí nadväzovať na oblasť Sociálnu, s ktorým zdieľa informácie o klientoch, a je určený pre všeobecné sestry, sociálnych pracovníkov a pracovníkov v sociálnych službách. Bude tu možne vytvárať formuláre dokumentácie, zostavovať a hodnotiť individuálny plán, zostavovať a realizovať plán starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán a mnoho ďalšieho. Bude tu možné sledovanie skutočného objemu poskytnutej starostlivosti prenosnými terminálmi na čiarový kód. |
Oblasť zamestnanci - zaistí komplexnú evidenciu všetkých zamestnancov. Pomocou programu bude možné jednoduché naplánovanie služieb v nepretržitej / zmennej prevádzke. Bude tu možnosť na nadväzujúce spracovanie a vyhodnotenie dochádzky a tvorba podkladov pre spracovanie miezd. Pre efektívne sledovanie skutočnej dochádzky zamestnancov bude možné využiť dochádzkovú čítačku na čipy. Musí obsahovať nástroj k hodnoteniu zamestnancov, vzdelávací harmonogram organizácie, sledovanie požiadavky na vzdelávanie a pod. |
Manažérska oblasť - špeciálne vytvorená pre riaditeľov a vedúcich pracovníkov zariadení poskytujúcich sociálne služby. Budú tu prehľadné štatistiky o prevádzke a ekonomike celej organizácie. Možnosť zobraziť si najrôznejšie súhrnné tabuľky a grafy vypovedajúce o stave, prevádzke a ekonomike riadeného zariadenia. Program bude vychádzať z dát, ktoré sú uložené v rámci celého informačného systému. |
Oblasť stravovacia prevádzka - nástroj, ktorý poskytovateľom sociálnych služieb uľahčí vedenie stravovacej prevádzky. Primárne bude určený vedúcim stravovacích prevádzok a nutričným terapeutom. Program umožní efektívne normovať receptúry jedál, zostavovať jedálne lístky, rozbory a výdajky, ktoré je možné nasledovne odpísať zo skladu potravín. Ďalej musí obsahovať nástroje pre objednávanie stravy pre zamestnancov, klientov i cudzích stravníkov, vyúčtovanie stravného vrátane tlače pokladničných dokladov a pod. |
Oblasť stravovacia prevádzka musí komunikovať s oblasťou sociálnou, z ktorého si bude načítavať počty porcií pre klientov. Bude tu možnosť taktiež sledovanie spotreby a stravovacích noriem, nutričných hodnôt jedálnych lístkov a mnoho ďalšieho. Táto oblasť bude zahŕňať zároveň sklady. Program bude musieť umožniť evidenciu ľubovoľného počtu skladov metódou priemerných cien. Program musí uľahčiť zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizáciu inventúr a uzávierok. |
Oblasť vykazovania na zdravotnú poisťovňu - je určená predovšetkým zdravotným sestrám, pracujúcim v sociálnych službách a umožni zadávať a vykazovať výkony celodennej starostlivosti na zdravotné poisťovne. Ďalej umožni evidenciu a tlač návrhov zodpovednej osoby na indikáciu poskytovania ošetrovateľskej starostlivosti a ich hromadné kopírovanie medzi obdobiami. Program umožní kompletnú kontrolu správnosti vykazovaných dát – maximálna početnosť výkonov, kontrola rodných čísiel, správnosť diagnóz a pod. Súčasťou musí byť aj tlač faktúr, sprievodných listov, prehľadov a štatistík. |
Implementácia - pod pojmom implementácia sa rozumie náhrada cestovných nákladov, inštalácia systému, prípadný prevod dát z iných SW, nastavenie systému a zaškolenie užívateľov na jeho používanie a pod. Pre implementáciu informačného systému pri tomto VO (tejto zmluve) budú potrebné 4 dni (1 ks = 4 dní). Cena implementácie musí byť predmetom celkovej ceny na predmet VO / Zmluvy. |
Požaduje sa realizácia implementácie najneskôr pred prvým dňom v mesiaci, v ktorom začne plynúť plnenie - prenájom IS. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oblasť (modul, časť a pod.): Sociálna (cena za 72 mesiacov) | ks | 1 | ||
Oblasť (modul, časť a pod.): Dokumentácia klienta (cena za 72 mesiacov) | ks | 1 | ||
Oblasť (modul, časť a pod.): Zamestnanci (cena za 72 mesiacov) | ks | 1 | ||
Oblasť (modul, časť a pod.): Manažérska (cena za 72 mesiacov) | ks | 1 | ||
Oblasť (modul, časť a pod.): Stravovacia prevádzka (cena za 72 mesiacov) | ks | 1 | ||
Oblasť (modul, časť a pod.): Vykazovanie na zdravotnú poisťovňu (ZP) (cena za 66 mesiacov) | ks | 1 | ||
Implementácia | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky služby podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti dodávateľa. |
Cena, ktorá bude predmetom Zmluvy, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu s predmetnou službou a len v súlade s § 18 ods. 3 bod b) ZoVO (ak hodnota všetkých zmien je nižšia ako fin. limit podľa § 5 ods. 2 ZoVO a zároveň je nižšia ako 10 % hodnoty pôvodnej Zmluvy). Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k Zmluve. |
Fakturácia bude realizovaná vždy za štvrťrok. Splatnosť faktúry bude v súlade s OPET. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná vrátane DPH a rozpis sadzby alebo výšky DPH, ceny s DPH a ceny bez DPH - cena zahŕňa všetky náklady (doprava vrátane doručenia, inštalácie, implementácie a pod.). |
Implementácia IS a prenájom piatich oblastí (sociálna, klient, zamestnanci, manažérska, stravovacia) budú realizované od prvého dňa plnenia predmetu zmluvy (od prvého dňa v mesiaci - predpokladaný začiatok plnenia zmluvy je 10/2021 - plnenie bude trvať 72 mesiacov. |
Implementácia IS a prenájom jednej oblastí (vykazovanie na zdravotnú poisťovňu) bude realizované až najskôr o šesť mesiacov neskôr odo dňa plnenia predmetu zmluvy (piatich oblastí) - plnenie bude trvať max. 66 mesiacov (termín môže byť posunutý až max. jeden rok, t.z. 60 mesiacov). |
Celková cena predmetu zmluvy implementácie IS a prenájom piatich oblastí (sociálna, klient, zamestnanci, manažérska, stravovacia) bude stanovená za 72 mesiacov a cena implementácie a prenájmu jednej oblasti (zdravotná poisťovňa) bude stanovená za 66 mesiacov. Ak by bol termín začiatku plnenia tejto jednej oblasti až o rok, tak sa cena poníži o šesť mesiacov dodatkom k zmluve. To však nemení skutočnosť, že celkovú cenu za túto oblasť je potrebné stanoviť za 66 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť špecifikáciu do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Predmetom špecifikácie bude vyšpecifikovaná cena jednotlivých oblastí (modulov, časti a pod.), implementácie a pod. a to ešte rozšpecifikované na jednotlivé mesiace. Je to kvôli tomu, že objednávateľ nebude prijímať službu všetkých oblastí (modulov, častí a pod.) hneď od prvého dňa v mesiaci (oblasť vykazovania na zdravotnú poisťovňu bude implementovaná neskôr) a pod. A zároveň je to kvôli fakturácií a pod. |
Celková cena a neskôr aj fakturácia musí byť s DPH. Objednávateľ nie je platcom DPH. Ak bude dodávateľ z iného členského štátu EÚ, ako SR, tak to nemení skutočnosť celkovej ceny a zároveň fakturácie za službu s celkovými nákladmi, t.z., že objednávateľ nebude znášať žiadnú inú cenu, napr. rôzne poplatky a pod. |
Dodávateľ týmto preberá záväzok, že počítačový program bude po dobu trvania tejto zmluvy a za podmienok uvedených v Zmluve technicky spôsobilý k užívaniu v súlade s touto zmluvou a s dodávanou dokumentáciou. Výstupy počítačového programu však majú len podporný, nie záväzný charakter. Objednávateľ je povinný si správnosť výstupov a ich súlad s príslušnými predpismi skontrolovať. Za použitie výstupov počítačového programu, vrátane dôsledkov takéhoto použitia, zodpovedá objednávateľ. |
Záruka poskytnutá dodávateľom podľa predchádzajúceho bodu zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy počítačový program nie je prevádzkovaný v súlade s odporučením dodávateľa, najmä na účely, na ktoré nebol vytvorený, v rozpore s užívateľskou príručkou alebo je prevádzkovaný spolu s programami iných výrobcov, ktoré môžu znemožniť bezchybný chod počítačového programu alebo počítača. |
Ďalej sa tento záväzok dodávateľa sa nevzťahuje na prípady, kedy je funkčnosť počítačového programu alebo použiteľnosť jeho výstupov obmedzená či vylúčená v dôsledku zmien individuálneho užívateľského nastavenia počítačového programu vykonaných objednávateľom alebo podľa pokynu dodávateľa, alebo keď je počítačový program používaný na chybne nakonfigurovanom počítači alebo na chybne nakonfigurovanej počítačovej sieti. Záruka sa ďalej nevzťahuje na prípady, kedy objednávateľ vykonal zásah do súborov počítačového programu. |
V prípade, ak sa v počítačovom programe vyskytnú vady, je objednávateľ povinný túto vadu dodávateľovi bezodkladne oznámiť písomne alebo emailom, pričom takéto oznámenie musí obsahovať: popis prejavov vád, popis činnosti objednávateľa, ktorá predchádzala vzniku vady, text chybového hlásenia (ak bolo takéto hlásenie objednávateľovi zobrazené). |
Dodávateľ sa zaväzuje zahájiť preverovanie povahy a príčiny vád (zahájiť riešenie) a potvrdiť túto skutočnosť objednávateľovi v čo najkratšej možnej dobe, najneskôr však nasledujúci pracovný deň. |
Dodávateľ sa potom vady zaväzuje vyriešiť (odstrániť vadu) vždy v technicky najkratšej možnej lehote s ohľadom na povahu vady. Vadu rieši dodávateľ spôsobom podľa vlastného uváženia, pričom objednávateľ je povinný poskytnúť mu všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ nesie všetku zodpovednosť za prípadnú škodu spôsobenú používaním počítačového programu, najmä za škodu vzniknutú chybnou obsluhou počítačového programu alebo jeho inštaláciou v nevhodnom prostredí. Objednávateľ ďalej nesie všetku zodpovednosť za prípadnú škodu vzniknutú jemu, jeho pracovníkom alebo tretím osobám v dôsledku užívania počítačového programu (predovšetkým napríklad užívaním počítačového programu nad rámec jeho určenia) alebo v dôsledku nemožnosti užívania počítačového programu alebo za akúkoľvek škodu vzniknutú v súvislosti s tým. |
Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.10.2021 00:00 — 01.10.2027 00:00
7,00 ks
38 100,00
31 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2021 13:02
20.09.2021 13:10
20.09.2021 13:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2021 16:31 - Vstupná ponuka | 35 741,04 | € | Cena s DPH |
20.09.2021 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 702,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: