• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 11:25

Detail zákazky Z202118575

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 11:25

Základné údaje

Z202118575

OF-241483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5937938

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 42991000-9 - Papierenské, tlačiarenské a kníhviazačské strojové zariadenia a ich časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obal s eurodierovaním vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný, otvor zhora. Hrúbka 50 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 × 220 mm. Balenie 50 ks v PE sáčku. bal 2
2. Priehľadný číry euroobal z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Formát A4. Balenie 100 ks. Balený v sáčku. Hrúbka: 40 mic. bal 4
3. Spinky 24/6 zinkové, bal/1000ks bal 4
4. Spinky 24/8 1000 ks/bal bal 2
5. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 1
6.  Lepiaca páska 19mm x 33m transparentná ks 2
7. Spisové spony v zinkovej úprave. Materiál: zinok. Veľkosť: 32 mm. Balenie/1000 ks bal 1
8. Spisové spony v zinkovej úprave. Materiál: zinok. Veľkosť: 50 mm. Balenie/100 ks bal 3
9. Doska spisová so šnúrkami A4, nepoťahovaná ks 50
10.  Kartónový rozraďovač úzky 100ks/bal bal 1
11. Samolepiaci bloček 76x76mm, žltý, 400 lístkov ks 2
12. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý). Vyrobený z eko kartónu Classic gramáže 240 g. Predná strana s potlačou na popis. Formát A4. Balenie 50 ks. Farba: zelená bal 1
13. Box z kartónu na odkladanie časopisov. Šírka chrbta 7 cm. Chrbát: 7 cm Farba: zelená. Formát: A4 ks 6
14. Stolný viazač pre väzbu do plastových hrebeňov ks 1
15.  Napichovacie špendlíky mix farieb 100 ks/bal bal 2
16. Liner s jemným plastovým hrotom v novom ergonomickom dizajne určený na popisovanie CD, DVD a BD diskov. Permanentný atrament na alkoholovej báze. Šírka stopy 0,6 mm. Sada 4 základných farieb. sada 2
17. Strúhadlo kovové s dvomi otvormi ks 3
18. Univerzálny zvýrazňovač neónových farieb s klipom. Hrot zrezaný, šírka stopy 2 - 5 mm. Dodávaný v sade 4 farieb. sada 2
19. Jednorazový liner s jemným plastovým hrotom v kovovej objímke. Plnený nevysychajúcim atramentom, liner vydrží až 14 dní bez vrchnáka. Šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1 500 m. Sada 4 základných farieb. sada 3
20.  Magnet 24mm sada 10ks farebný mix bal 4
21. Liner 0,4mm čierny ks 10
22. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 2
23. Ceruzka HB s gumou 12ks/bal bal 1
24. Kombinovaný stojan s tromi odkladačmi na prospekty a časopisy formátu A4 s tromi odkladačmi a závesným dielom na stenu, resp. stôl. Materiál priehľadný plast. Hrúbka 24 mm.  Rozmery š x v x h: 240x311 mm ks 1
25. Drôtený stojan na časopisy 90x295x258mm, čierny ks 3
26. Pastelové samolepiace lístky v tvare kocky. Rozmery 75 x75 mm. Počet lístkov 400. ks 4
27. Kancelárska dierovačka s kovovým mechanizmom a krytom a posuvným pravítkom. Formáty: Q1, US-Quart, 888, Folio, A3-E, A4, A5, A6, B6, Ex. Rozpätie dier 8 cm. Kapacita dierovania 25 listov. Farba čierna. ks 2
28.  Zošit 564 A5 60 listov linajkovaný ks 15
29.  Zošit 464 A4 60 listov linajkovaný ks 15
30. Priehľadný euroobal z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch matný, mierne pórovitý. Formát A4. V kartóne 26 balení. Balenie 100 ks v sáčku. Hrúbka: 45 mic. bal 6
31. Obal s tromi chlopňami so zvislou gumičkou vo farbe obalu. Materiál 300g kartón. Rozmery 232 x 320 mm. Farba: zelená ks 10
32. Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze a vláknovým hrotom. Vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy a pod. Šírka stopy 1 mm. Farba: čierna ks 20
33. Spinky Novus 24/6 DIN SUPER /1000/ bal 6
34. Záznamová kniha A4 100 listov linajková ks 6
35. Zakladač pákový Basic 5cm čierny, A4 ks 4
36.  Zakladač PP 4-krúžkový prešánový 2cm karton, A4 ks 4
37. Sekundové lepidlo Loctite Super Attak Control 3g alebo ekvivalent ks 2
38. Lepiaca tyčinka 40g ks 4
39. Bublinkové obálky 17x22,5cm C13 ks 10
40. Bublinkové obálky 25x35 cm G17 ks 10
41. Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré ks 10
42. Mechanický sprej na čistenie obrazoviek a plastové časti počítačov. Objem 250 ml. ks 2
43. Lepiaca páska TESA clear 19mmx10m s dispenzorom ks 4
44. Žiadanka na prepravu A6 ks 2
45. Lepiaca páska obojstranná bez tkaniny 50mmx10m ks 2
46. Priepustka A7 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
14. Stolný viazač - formát A4; samostatné viazacie a perforovacie páky; nastaviteľný doraz pre rovnomerné rozmiestnenie perforácie; nastaviteľná hĺbka perforácie; kapacita väzby 500 listov 80g / m2; kapacita perforácia 20 listov 80g / m2; stabilná konštrukcia vyžaduje sa
14. V cene balenia 100 ks chrbtov o 6 mm biela vyžaduje sa
14. Stolný viazač záruka 24 mesiacov
14. Stolný viazač Wallner COMB S-60 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje dodanie viditeľne rozdelené na 2 časti, zároveň na 2 faktúry. Zvlášť  položky 1 - 14. a zvlášť položky 15 - 46, nie dodanie všetkého v 1 kope.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

22.09.2021 12:00 — 05.10.2021 09:40

1,00 sada

560,00

560,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2021 10:33

20.09.2021 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2021 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 497
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2021 15:33 - Vstupná ponuka 560,00 € Cena bez DPH
20.09.2021 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 558,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS