• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 16:15

Detail zákazky Z202118549

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 16:15

Základné údaje

Z202118549

OF-241299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926359

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

46964720

PHARUS s. r. o.

Grösslingova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovný odev a obuv gastro

Pracovné nohavice, tričko, obuv biele

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný odev
Funkcia
Pracovný odev a obuv pre kuchára
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 48 ks 8
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 50 ks 2
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 52 ks 2
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 54 ks 12
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 56 ks 4
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 58 ks 10
Nohavice biele pre kuchára veľkosť 60 ks 4
Nohavice čierne pre čašníka veľkosť 56 ks 2
Tričko biele veľkosť S ks 2
Tričko biele veľkosť M ks 2
Tričko biele veľkosť L ks 8
Tričko biele veľkosť XL ks 18
Tričko biele veľkosť XXL ks 18
Tričko biele veľkosť XXXL ks 2
Tričko čierne veľkosť XXL ks 4
Poltopánky biele veľkosť 39 pár 1
Poltopánky biele veľkosť 41 pár 3
Poltopánky biele veľkosť 42 pár 9
Poltopánky biele veľkosť 43 pár 5
Poltopánky biele veľkosť 44 pár 2
Poltopánky biele veľkosť 45 pár 5
Poltopánky biele veľkosť 46 pár 1
Pracovná blúza mäsiarska zateplená (kalmuk) veľkosť XL ks 2
Pracovná blúza mäsiarska zateplená (kalmuk)  veľkosť XXL ks 1
Plášť pracovný biely pánsky/UNI veľkosť 48 ks 1
Plášť pracovný biely pánsky/UNI veľkosť 50 ks 1
Plášť pracovný biely pánsky/UNI veľkosť 52 ks 1
Mikina pracovná flísová veľkosť M ks 1
Mikina pracovná flísová veľkosť  L ks 1
Mikina pracovná flísová veľkosť  XL ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nohavice pre kuchára Farba: biela,   Materiál: kepr 100% bavlna 190g/m2, Prevedenie pánske,                      Pevný pás, v zadnej časti pútka s gombíkmi na stiahnutie
Nohavice čierne pre čašníka Pevný pás s pútkami, Čierna farba, Prevedenie pánske
Tričko biele Farba biela, Rukáv krátky, Prevedenie pánske/UNI, Zloženie 100% bavlna, Gramáž min. 170 g/m2
Tričko čierne Farba čierna, Rukáv krátky, Prevedenie pánske/UNI, Zloženie 100% bavlna, Gramáž min. 170 g/m2
Poltopánky biele vhodné do gastro prevádzky Zvršok mikrovlákno, Vnútri obuvi priedušná textília zaisťujúca absorpciu vlhkosti, Norma EN ISO 20 347, Farba podošvi biela alebo sivá, bez oceľovej/plastovej špice, Prevedenie pánske/UNI
Pracovná blúza mäsiarska zateplená Materiál: 100% bavlna - 210 g/m2
Plášť pracovný biely Farba biela, prevedenie pánske, materiál keper 100% bavlna, gramáž 190g/m2, norma EN 340
Mikina pracovná flísová Zloženie 100% polyester,  Prevedenie UNI/pánske,  Farba tmavomodrá(námornícka) alebo čierna,  Gramáž 280g/m2,  Sezóna celoročná, Bez kapucne, S náprsným vreckom, Zapínanie na zips od vrchu po spodok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Objednávateľ neakceptovať ekvivalentný výrobok, len tovar uvedený v tabuľke.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem utorka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo email. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

20.09.2021 08:00 — 11.10.2021 14:00

1,00 zákazka

1 680,00

1 400,00

Objednávateľ vyžaduje dodanie tovaru tak, ako je uvedené v technických vlastnostiach - musia byť dodržané rozmery, farby, normy, atď..

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2021 14:56

13.09.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 33
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 10:02 - Vstupná ponuka 1 680,00 € Cena s DPH
13.09.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 416,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS