51110369
Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.
Pri Rajčianke 2900/43, Žilina, 01001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných stravovacích zariadeniach dodávateľa v obci sídla objednávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stravovacích kariet | ks | 15 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 2761 | ||
Nominálna hodnota stravnej jednotky | € | 4,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | Meno a priezvisko držiteľa karty, dobu platnosti, číslo karty |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | ÁNO |
Platnosť stravovacej karty | minimálne 12 mesiacov (1 rok) |
Použitie stravovacej karty | Minimálne 1000 zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenskej republiky a 20 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci sídla objednávateľa. |
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | ÁNO |
Možnosť bezkontaktnej platby | ÁNO |
Minimálna platba stravovacou kartou | 0,01 € |
Mobilná aplikácia | ÁNO, kompaktibilná s OS Android a IOS |
Online aplikácia | ÁNO |
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte | V mobilnej aplikácii aj online |
Názov |
Zmluvne ponúknutá cena pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích kariet, zahŕňa náklady za poskytnuté služby, dane, balenie, poistenie, všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi, náklady týkajúce sa vydania, opätovného vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie, taktiež náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky, transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné jednotky a stravovacie karty na základe čiastkových objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných jednotiek, z ceny stravovacej karty a z ceny poplatku za poskytované služby a z DPH (ak je relevantné) z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa (dodanie stravných jednotiek) raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke vystavenej objednávateľom, súčasťou ktorej bude 1. menný zoznam zamestnancov objednávateľa, 2. priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám (dodanie stravných jednotiek) do 24 hodín od prijatia objednávky objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe vystavenej objednávky. |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ do 5 pracovných dní od podania objednávky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek a stravovacích kariet je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, teda objednávateľ sa nezaväzuje vyčerpať celkové množstvo stravovacích kariet a stravných jednotiek. Plnenie sa uskutočňuje na základe objednávok objednávateľa až do vyčerpania zmluvného počtu stravných jednotiek alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných jednotiek až do dosiahnutia celkovej zmluvne ponúknutej ceny za predmet zákazky. |
Dodávateľ akceptuje úhradu zmluvne ponúknutej ceny formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať predložením aktuálneho zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, že má zmluvne dohodnutých minimálne 20 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci sídla objednávateľa, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky na dodanie stravovacích kariet. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.09.2021 do 31.08.2024. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať inštaláciu potrebného softvéru Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaškoliť 3 zamestnancov objednávateľa v rozsahu max. 1 hodiny. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, doteraz nepoužité stravovacie karty. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou dobou, ktorá začína plynúť od 1. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných jednotiek | minimálne 3 mesiace po skončení kalendárneho roka, v ktorom boli dodané (priradené k stravovacím kartám) |
Interval objednávania stravných jendotiek | 1x za kalendárny mesiac |
Pri Rajčianke 2900/43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
2 761,00 Maximálne množstvo v ks
12 507,33
12 507,33
Dodávateľ predloží zoznam 20 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci sídla objednávateľa, ktoré akceptujú platbu jeho stravovacou kartou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2021 10:19
23.09.2021 11:39
23.09.2021 11:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2021 10:24 - Vstupná ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
17.09.2021 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: