• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 11:15

Detail zákazky Z202118501

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 11:15

Základné údaje

Z202118501

OF-240310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5946826

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

25284584

DEYMED Diagnostic s.r.o.

Kudrnáčova 533, Hronov, 54931, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístrojové vybavenie na kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti

Elektroencefalografy

  • 33121100-5 - Elektroencefalografy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístrojové vybavenie na kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti
Funkcia
Prístrojové vybavenie na kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky k modulom:
• prenosné záznamové moduly s napájaním a USB 2.0 alebo USB 3.0 rozhraním ÁNO
• možnosť odpojenia a pripojenia modulu k inému PC s OS Windows ÁNO
• celkový počet monitorovacích jednotiek: 3
• možnosť rozšírenia modulov o záznam NIRS ÁNO
• možnosť rozšírenia modulov o Video záznam ÁNO
1 monitorovacia jednotka:
• 25 EEG kanálov - unipolárne a bipolárne monitorovanie ÁNO
• 1 EKG kanál ÁNO
• 6 polygrafických kanálov ÁNO
• 1 spO2 kanál (voliteľné) ÁNO
• 1 kanál fotostimulácie ÁNO
2 monitorovacie jednotky:
• 11 EEG kanálov pre unipolárne a bipolárne zapojenie ÁNO
• 1 EKG kanál ÁNO
• 4 polygrafické kanály ÁNO
• 1 SpO2 kanál ÁNO
• 1 kanál fotostimulácie ÁNO
šírka prenosového pásma: 500Hz
vnútorný šum RMS: < 0,21 µV
vzorkovacia frekvencia: 16 kHZ na kanál
archivačný a analytický softvér s licencovaný v neobmedzenou platnosťou ÁNO
Paleta analytických nástrojov:
o spektrálna analýza ÁNO
o amplitúdová analýza ÁNO
o koherenčná analýza ÁNO
o korelačná analýza ÁNO
o analýza epileptoformnej aktivity ÁNO
o analýza nezávislých komponentov ÁNO
o Stockwellova analýza ÁNO
o wavelet analýza ÁNO
o komparatívna analýza ÁNO
o periodometrická analýza ÁNO
automatická detekcia paroxysmálnej aktivity ÁNO
systém automatického vyhľadávania artefaktov ÁNO
databáza formátu SQL ÁNO
automatický výpočet lokalizácie elektród ÁNO
možnosť kryptovania databázy ÁNO
možnosť rozšírenia o obojsmernú synchronizáciu pacientskej databázy ÁNO
Možnosť exportu záznamu do formátov:
o BDF+, EDF+, EDF+Video, XML ÁNO
o video ÁNO
Záznamové/prehliadacie stanice (notebook) s možnosťou sieťovej synchronizácie záznamov (2ks) - minimálne požiadavky:
o Windows 10 PRO alebo ekvivalent ÁNO
o SSD ÁNO
o dotyková obrazovka ÁNO
o Wifi ÁNO
o 8GB RAM ÁNO
online podpora ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Dodacia lehota je do 2 mesiacov od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru. Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu.
3. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4. POZOR !!! V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru.
5. Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužitý tovar.
6. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
8. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
10. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta.
11. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
12. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu.
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
14. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku zazmluvneného množstva a druhu tovaru v zmluve stanovenom termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
16. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa zmluvy a spolu s dodacím listom, má objednávateľ  nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
18. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
19. Nedodržanie požiadavky č. 1,2, 18, 21, 22, 23, 27 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na  zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
20. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
21. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli  z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
22. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
23. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
25. Podľa Ods. 11 Čl. IX Objednávkový formulár a Objednávkové atribúty Trhového poriadku platného od 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky.
26. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
27. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od odsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľom zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota o analýza nezávislých komponentov ÁNO
Navrhnutá hodnota Zrušenie požiadavky alebo nahradenie za štandardnú analýzu DSA a aEEG.

Táto nie je klinickou ale ide o výskumnú / experimentálnu analýzu. Účel VO je „kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti“ – preto analýza nie je vhodná / potrebná. Analýza ako obligatórna podmienka je v rozpore s princípom transparentnosti, proporcionality, efektívnosti a aj hospodárnosti VO a tiež vyvoláva zúženie počtu uchádzačov, čím dochádza diskriminácii hosp. subjektov vo VO.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota o Stockwellova analýza ÁNO
Navrhnutá hodnota Zrušenie požiadavky alebo nahradenie za štandardnú analýzu DSA a aEEG.

Táto nie je klinickou ale ide o výskumnú / experimentálnu analýzu. Účel VO je „kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti“ – preto analýza nie je vhodná / potrebná. Analýza ako obligatórna podmienka je v rozpore s princípom transparentnosti, proporcionality, efektívnosti a aj hospodárnosti VO a tiež vyvoláva zúženie počtu uchádzačov, čím dochádza diskriminácii hosp. subjektov vo VO.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota o wavelet analýza ÁNO
Navrhnutá hodnota Zrušenie požiadavky alebo nahradenie za štandardnú analýzu DSA a aEEG.

Táto nie je klinickou ale ide o výskumnú / experimentálnu analýzu. Účel VO je „kontinuálny EEG záznam pacientov hospitalizovaných na jednotkách intenzívnej starostlivosti“ – preto analýza nie je vhodná / potrebná. Analýza ako obligatórna podmienka je v rozpore s princípom transparentnosti, proporcionality, efektívnosti a aj hospodárnosti VO a tiež vyvoláva zúženie počtu uchádzačov, čím dochádza diskriminácii hosp. subjektov vo VO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica, 11/A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

11.10.2021 00:00 — 11.12.2021 00:00

1,00 súbor

50 521,00

50 521,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Ako vlastný návrh plnenia zákazky požadujeme predložiť vyplnený, podpísaný, opečiatkovaný a takto naskenovaný dokument "Priloha 1 Opisného formulára OF-240310- Technicke poziadavky predmetu zakazky.docx".

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.09.2021 08:30

23.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2021 08:52 - Vstupná ponuka 50 520,00 € Cena bez DPH
22.09.2021 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 49 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS