• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 13:45

Detail zákazky Z202118493

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 13:45

Základné údaje

Z202118493

OF-240612

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5957466

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií serverovej platformy

Softvér, licencia, Microsoft, Windows Server, Exchange

  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencií serverovej platformy
Funkcia
1. Licencia Microsoft Windows Server Datacenter Core
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Windows Server Datacenter 2019 Core 2Lic, OLP NL ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia
Stav Originálna licencia
Vlastnosti Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu
OEM Neakceptuje sa verzia OEM
 2. Nákup licencií serverovej platformy
Funkcia
1. Licencia Microsoft Exchange Server Enterprise
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Exchange Server Enterprise 2019 OLP NL ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia
Stav Originálna licencia
Vlastnosti Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu
OEM Neakceptuje sa verzia OEM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania tovaru bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér.
I.4 Dodaný tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov.
Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť.
I.6 Objednávateľ požaduje k licenciám dodať jeden aktivačný kľúč prístupný formou licenčného portálu.
I.7 Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM.
I.8 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, v zmysle Prílohy č. 1 tohto Opisného formuláru, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
I.9 Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle požiadaviek Objednávateľa do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
I.10 Forma licencie – multilicencia s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie, právom downgrade- prechod na nižšiu verziu.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním tovaru v rámci predmetu zákazky.
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania zmluvy.
II.4 Celková cena za predmet zmluvy bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru/služieb, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania tovaru.
II.6 Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH podľa prílohy č.1 tohto Opisného formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodaný tovar prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2000 EUR.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na dodanie tovaru, vrátane osobitných, či ide o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti dodávaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek
V.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Microsoft Windows Server Datacenter 2019 Core 2Lic, OLP NL ks 160
Navrhnutá hodnota Microsoft Windows Server Datacenter 2019 Core 2Lic, OLP NL (alebo ekvivalent) ks 160

Dôvod rozporu: Kupujúci akceptuje aj ekvivalentné dodanie softvéru vo forme 20x 16 cores. Edície Windows Server 2019 Datacenter a Standard sú licencované podľa počtu fyzických jadier (cores). Softvér výrobca dodáva v balíkoch 2-core alebo 16-core. https://download.microsoft.com/download/7/C/E/7CED6910-C7B2-4196-8C55-208EE0B427E2/Windows_Server_2019_licensing_datasheet_EN_US.pdf

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.10.2021 09:00 — 14.10.2021 14:00

164,00 ks

138 000,00

138 000,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2021 15:12

29.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 213
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2021 16:36 - Vstupná ponuka 138 000,00 € Cena bez DPH
24.09.2021 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 114 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS