• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118483

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118483

OF-240760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5934717

Objednávateľ

00607223

Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Súčasti systému digitálnej PCR a príslušenstvo

termocyklér deepwell, automatický generátor dropletov, digitálna PCR, multikroková pipeta

  • 38950000-9 - Zariadenie na polymerázovú reťazovú reakciu (PCR)
  • 38437000-7 - Laboratórne pipety a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Súčasti systému digitálnej PCR a príslušenstvo.
Funkcia
Na absolútnu kvantifikáciu je využívaný princíp digitálnej polymerázovej reťazovej reakcie (ddPCR). V súčasnosti ÚVZ SR dispouje systémom ddPCR, ktorý je zložený z manuálneho generátora dropletov, termocykléra s deepwell blokom a reader (čítacie zariadenie pre detekciu mikrokvapiek). Automatizovaný generátor oproti manuálnemu minimalizuje chyby pipetovania, redukuje pracovný čas, umožňuje naraz spracovať 12-krát viac vzoriek.
Analytická časť prebieha rýchlejšie tým sa redukuje čas práce so vzorkami a minimalizujú sa chyby pri práci. Termocyklér s deepwell blokom je zároveň využívaný pri príprave vzoriek na samotný proces sekvenovania. Multikroková pipeta má široké využitie pri príprave reagencií na PCR či sekvenovanie, rovnako ako pri automatizovanom generátore je pri zvyšujúcom sa počte vzoriek nevyhnutná pre minimalizovanie chyby pri pipetovaní vzhľadom na to, že ddPCR aj sekvenovanie sú citlivé molekulárne metódy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automated Droplet Generator (Automatizovaný generátor mikrokvapiek a pipetora - -
Predpokladaný odber ks 1
Spracovanie vzoriek v rozsahu 8 – 96 vzoriek v jednom behu v priebehu min. 50
Veľkosť dropletov nl 1
Schopnosť tvorby  dropletov (mikrokvapiek) / vzorka ks 19000
Termocyklér - -
Celkový teplotný rozsah °C 0 100
Presnosť teploty °C 0,2
Teplotná rovnomernosť °C 0,4
Teplotný gradient v jednom cykle ( pokrývajúci rozsah) °C 23
Predpokladaný odber ks 1
Multikroková pipeta - -
Predpokladaný odber ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Automated Droplet Generator (Automatizovaný generátor mikrokvapiek a pipetora
HEPA filter áno
Automatická kalkulácia spotrebného materiálu a chemikálii pred spustením behu podľa počtu vzoriek áno
Kompatibilita s existujúcim zariadením ddPCR QX200 áno
Termocyklér
96 jamkový deepwell blok áno
Možnosť použiť samostatné PCR skúmavky, stripy alebo 96-jamkové platničky (schopný pojať PCR doštičky, jednotlivé skúmavky s objemom 96 x 0,2 ml a 48 x 0,5 ml) áno
Nastaviteľná teplota veka áno
Modulárny systém s možnosťou jednoduchej výmeny reakčných blokov áno
Grafický dotykový displej umožňujúci jednoduché programovanie protokolov áno
Rýchlosť zahrievania a chladenia termobloku v rozmedzí 3 - 5°C/sek áno
Kompatibilita s existujúcim zariadením ddPCR QX200 áno
Multikroková pipeta
Jednokanálová áno
Stojan a nabíjacia stanica / adaptér áno
Nastaviteľný objem s rozsahom 1µl - 50 ml áno
Zobrazenie a počítanie krokovania, možnosť nastavenia počtu krokov áno
Automatické rozpoznanie špičiek a zobrazenie objemu áno
Automatické vyhadzovanie špičiek áno
Integrovaná funkcia šetrenia energie áno
Nastavenie rýchlosti aspirácie a dávkovania áno
Dotykový displeja áno
Uloženie min 3. programov pipetovania áno
Funkcia oznamovania blížiacej sa nutnosti kalibrácie áno
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požadujeme certifikát kvality.
Požadujeme kalibračný list.
Dodacia lehota 4 týždne.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak požadovaný tovar nebude spĺňať požadované parametre a kvalitu.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru ( doprava ).
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1.dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Všetky požadované doklady treba predložiť do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 00:00

3,00 ks

77 113,00

64 261,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme certifikát kvality. Požadujeme kalibračný list.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2021 08:21

17.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 50
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.09.2021 09:41 - Vstupná ponuka 77 112,00 € Cena s DPH
16.09.2021 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka 76 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS