• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:50

Detail zákazky Z202118481

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:50

Základné údaje

Z202118481

OF-235103

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5928719

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Suché potraviny

Dodávka potravín pre stravovacie zariadenie: cestoviny, koreniny, múka, cukor, olej

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15411200-4 - Olej na varenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Suché potraviny
Funkcia
Dodávka základných dlhodobo skladovateľných potravín pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestovina - kolienka semolinové 5000 g kg 40
Cestovina - niťovky bezvaječné 5000 g kg 35
Cestovina - vretená semolinové 5000 g kg 10
Cestoviny - rezance široké semolinové 5000 g kg 80
Cestoviny - hviezdičky bezvaječné 5000 g kg 2
Cestoviny - písmená 5000 g kg 2
Cestovina - fliačky veľké semolinové 5000 g kg 20
Cestovina - špagety semolinové 5000 g kg 60
Cestoviny - tarhoňa 5000 g kg 150
Cestovina - ryža slovenská 5000 g kg 65
Mrvenička, 250 g/1 ks kg 13
Ovsené vločky výberové, 400 g kg 3
Cestoviny bezlepkové, bez gluténové, 250 g/1 ks kg 3
Ryža guľatozrnná 5000 g kg 250
Múka hladká 00 extra špeciál 1000 g kg 290
Múka hrubá 1000 g kg 60
Krupica hrubá 1000 g kg 40
Krupica detská pšeničná dehydrovaná 500 g kg 35
Strúhanka 500 g kg 35
Piškóty jemné guľaté 120 g ks 140
Cukor práškový 1000 g kg 65
Cukor kryštálový 1000 g kg 290
Cukor hygienicky balený 1ks = 5g kg 150
Krémový vanilkový krém (Zlatý klas) 40 g kg 40
Melta, 500 g kg 80
Soľ kuchynská s pridaním jódu 1000 g kg 145
Škorica mletá bal. 20 g ks 40
Cukor vanilkový bal. 20 g ks 350
Kakao, Holandského typu 100g kg 6
Solamyl, kukuričný škrob, 200 g kg 4,6
Čaj čierny pravý, 100 g/1 ks kg 25
Mini med 15 g/1 ks ks 800
Džem mini ovocný 15 g/1 ks ks 1 500
Džem mini ovocný DIA, 15g/1 ks ks 1 500
Detská výživa ovocná, normálna ks 1 600
Detská výživa ovocná DIA ks 1 200
Sirup ovocný, podiel ovocia minimálne  50% 1l l 20
Citrónová šťava originál vyrobená z koncentrátu bez pridania cukru, Hellas, 1l l 200
Ocot, 8% l 50
Sardinky v slnečnicovom oleji, 125 g/ ks ks 100
Olej slnečnicový rafinovaný, 1l l 250
Olej fritovací, 2l l 40
Olivový olej, 1l l 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie nepoškodené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej objednávky alebo emailovou objednávkou
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od doručenia objednávky.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní od 6:30 do 09:00 hod.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín, je hygienicky spôsobilé.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Ku každej dodávke bude priložený dodací list.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa minimálne trikrát týždenne.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu SR
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, resp. lepším zložením.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH a zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať lej jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, znehodnoteného tovaru, tovaru s ukončeným dátumom spotreby, tovaru s poškodeným obalom tento tovar neprevziať.
V prípade, ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

17.09.2021 11:56 — 17.11.2021 11:56

9 793,00 kg

4 250,00

4 250,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

dodať potraviny čo najkvalitnejšie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2021 11:35

14.09.2021 11:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2021 12:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2021 13:37 - Vstupná ponuka 4 250,00 € Cena bez DPH
13.09.2021 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka 4 249,29 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS