• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202118480

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202118480

OF-241200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951638

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toner

Toner

  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toner Brother TN-3512 čierny ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Originály tonerov musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu a musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Originálne tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
Jednotlivé komponenty musia byť odporučené alebo schválené výrobcom zariadenia aby ich použitím nedošlo k porušeniu záručných podmienok výrobcu a prevádzkových podmienok konkrétneho zariadenia. Táto skutočnosť musí byť pre konkrétny tovar deklarovaná výrobcom stroja alebo zariadenia do ktorého sa použije a potvrdený ochrannou známkou výrobcu stroja na obale tovaru. Dodané náplne, kartuše a tonery po vložení do zariadení nesmú vyvolať chybové hlásenie alebo upozornenie diagnostických systémov zariadenia.
V prípade poškodenia tlačiarne neoriginálnym spotrebným materiálom, preberá dodávateľ náklady spojené s opravou a diagnostikou tlačiarne
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, 824 75 Bratislava , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.10.2021 09:00 — 11.10.2021 15:00

2,00 ks

221,10

221,10

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien, podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2021 12:40

27.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2021 08:25 - Vstupná ponuka 221,10 € Cena bez DPH
27.09.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 221,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS