• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:20

Detail zákazky Z202118451

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:20

Základné údaje

Z202118451

OF-241435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5934723

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36847208

allizo, s.r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely k padákovému materiálu III

Cypres, bezpečnostný prístroj

  • 35121000-8 - Zabezpečovacie zariadenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CYPRES C-mode
Funkcia
bezpečnostný prístroj s automatickou aktiváciou pre otvorenie rezervného padáku typu krídlo s meniteľnými úrovňami použitia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Expert - aktivácia vo výške min. 225 m pri rýchlosti 35 m/s a viac
Student - aktivácia vo výške min. 225 m alebo cca 300 m pri rýchlosti 13 m/s a viac
Tandem - aktivácia vo výške min. 580 m pri rýchlosti 35 m/s a viac
Speed - aktivácia vo výške min. 225 m pri rýchlosti 46 m/s a viac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Splatnosť faktúr 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ požaduje dodať návody na: vykonanie technických ošetrení vojskovým spôsobom (technologické postupy); vykonanie zvláštnych druhov ošetrenia (ak sú požadované); prípravu materiálu na prevádzku v letnom a zimnom období; vykonanie odborných prehliadok a skúšok vyhradených technických zariadení; podmienky technickej nespôsobilosti materiálu; dokumentácia vo forme štandardných vojenských predpisov v slovenskom jazyku v písomnej aj elektronickej podobe (kompletizačný zoznam výstroje a náradia); katalóg náhradných dielov, postupy údržby a bežných opráv.
Záručná doba 24 mesiacov, záručný servis vykonávať na území SR po dobu najmenej 2 rokov.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.09.2021 10:30 — 30.11.2021 10:00

16,00 ks

15 320,00

15 320,00

.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2021 10:09

17.09.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 10:48 - Vstupná ponuka 15 320,00 € Cena bez DPH
10.09.2021 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 15 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS