• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118433

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118433

OF-241249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951624

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

46375007

KOSEC plus s. r. o.

Domkárska 13F/17999, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy

kosenie, hrabanie, odvoz odpadu

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy
Funkcia
Predmetom zákazky a cena, ktorá bude výsledkom súťaže, je jedna kosba, vrátane súvisiacich služieb v rozsahu, uvedenom v technických vlastnostiach. V prípade potreby môže verejný obstarávateľ objednať čiastkovú kosbu a súvisiace práce vo vybraných úsekoch. Prepokladaná hodnota zákazky preto v sebe obsahuje aj opciu takéhoto čiastkového kosenia a súvisiacich prác cca v rozsahu 45% celkovej kosby a súvisiacich prác, maximálne však do limitu 30 000 EUR vrátane DPH.
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch).
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy.
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kosieb a služieb spojených s kosbou ks 1 2
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Medzi jarkami (MJ) m2 113153
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Dolné hony (DH) m2 107 455
Rozsah kosieb spolu vrátane služieb spojených s kosbou - Pôvodná obec (PO) m2 75490
Cestná zeleň - MJ a DH a PO m2 33210
Jesenné vyhrabávanie nečistôt m2 296098
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného limitu 30 000 EUR vrátane DPH.
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa vykonávať pre objednávateľa počas celej platnosti tejto zmluvy a v súlade s podmienkami tejto zmluvy služby starostlivosti o trávnaté plochy - kosenie trávnatých plôch a služieb spojených s kosbou.
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia) ), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch. Odvoz odpadu musí byť vykonaný bezodkladne po skončení kosby v konkrétny deň v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch.
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 10 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi vždy bezodkladne , najneskôr do 24 hodín po prvom zistení vzniku okolnosti hodných osobitného zreteľa písomne oznámiť, že nastala táto okolnosť odôvodňujúca požiadavku na zmenu termínu začiatku a ukončenia služieb uvedeného v písomnej objednávke.
Uchádzač preukáže minimálny rozsah strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zákazky pre lokality č. 1., 2., 3: stroj na kosenie vyšších porastov min. 5ks, stroj na kosenie so zberným košom 2ks, ručné motorové krovinorezy min 5ks, stroj na kosenie v nerovnom teréne a svahov 1ks, , kontajnerové vozidlo na odvoz odpadu min. 1ks, hrabacie zariadenie min. 2ks.  Preukázanie strojného vybavenia bude prílohou podrobného aktualizovaného rozpočtu, ktorý úspešný uchádzač predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm.
V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne
Na plochách, kde v dôsledku činnosti úspešného uchádzača dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví uchádzač trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôdneho profilu, oseje plochy „parkovou trávnatou zmesou“ a po prvom pokosení trávnaté plochy písomne odovzdá do starostlivosti verejnému obstarávateľovi.
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne
Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov.
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť verejného obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení verejného obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla.
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť.
Na prípadné nedostatky vo vykonaní služby je objednávateľ povinný poskytovateľa písomne upozorniť a objednávateľ je povinný vykonať nápravu do 3 pracovných dní od nahlásenia.
Konkrétne termíny a mená zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou budú špecifikované v jednotlivých objednávkach, ktorá bude zaslaná emailom na dohodnutú mailovú adresu.
Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky.
Podkladom pre fakturáciu bude objednávateľom potvrdený súpis skutočne vykonaných služieb.
Služby, ktoré poskytovateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy a konkrétnych objednávok nebudú uhradené.
Faktúra vyhotovená v súlade s príslušnou objednávkou a doručená objednávateľovi bude splatná v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ na ďalší pracovný deň od uzatvorenia zmluvy oznámi písomne objednávateľovi zodpovedného zástupcu , ktorý ho bude pri plnení tejto zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. zmluvy.
Poskytovateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu. Poskytovateľ je povinný odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté jeho činnosťou pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch.
Poskytovateľ je povinný oznámiť dokončenie služby podľa konkrétnej objednávky objednávateľovi a dohodnúť s objednávateľom presný termín spísania súpisu vykonaných prác s miestom a termínom.
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami.
Pred odovzdaním vykonanej služby je poskytovateľ povinný z verejného priestranstva odstrániť stroje, zariadenia , odpady vrátane pokosenej trávy tak, aby bolo možné vykonané služby riadne prevziať.
Po vykonaní kontroly služieb objednávateľom, poskytovateľ upovedomí objednávateľa o čase potrebnom na odstránenie zistených vád a nedorobkov a o spôsobe ich odstránenia alebo namietne opodstatnenosť vytýkaných vád a nedorobkov objednávateľa. Poskytovateľ písomne oboznámi objednávateľa o skutočnosti, kedy dôjde k odstráneniu zistených vád a nedorobkov, ako aj o spôsobe ich odstránenia, a to do 3 dní odo dňa zistenia predmetných vád a nedorobkov služby.
Objednávateľ je oprávnený vykonať pred prevzatím odstránených vád a nedorobkov kontrolu , a to aj opakovane až do úplného odstránenia vád a nedorobkov.
Poskytovateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nenastúpi v deň písomne určený objednávateľom(v objednávke),najmenej 5 kalendárnych dní vopred,ako deň začiatku výkonu prác (kosby),zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške ceny objednávky. Zmluvná pokuta je splatná do 5 kalendárnych dní odo dňa porušenia povinnosti dodávateľom. Dodávateľ podpisom zmluvy vyhlasuje,že výšku zmluvnej pokuty považuje za primeranú, a zároveň vyhlasuje,že v prípade ak dôjde k porušeniu jeho povinností, uznáva podpisom tejto zmluvy svoj záväzok uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je povinný uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu výhradne v prípade, ak nemohol v určený deň nastúpiť na výkon prác z objektívnych dôvodov alebo vyššej moci. Prekážku objektívnych dôvodov musí dodávateľ písomne najneskôr v určený deň nástupu na výkon prác oznámiť objednávateľovi. Následne objednávateľ určí dodávateľovi náhradný termín začiatku výkonu prác.
Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutá povinnosť dodávateľa riadne vykonať zmluvne dohodnuté práce v náhradnom termíne. V prípade, ak tak dodávateľ neučiní ani v objednávateľom písomne určenom náhradnom termíne, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť výkon týchto prác treťou osobou alebo vlastnými silami, a to na náklady dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi tieto preukázateľne vynaložené náklady do 10 kalendárnych dní, odo dňa doručenia faktúry objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trojičné námestie 11, 825 61 Bratislava - Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

28.09.2021 00:00 — 11.10.2021 00:00

1,00 súb.

30 000,00

24 680,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Uchádzač preukáže minimálny rozsah strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zákazky pre lokality č. 1., 2., 3: stroj na kosenie vyšších porastov min. 5ks, stroj na kosenie so zberným košom 2ks, ručné motorové krovinorezy min 5ks, stroj na kosenie v nerovnom teréne a svahov 1ks, , kontajnerové vozidlo na odvoz odpadu min. 1ks, hrabacie zariadenie min. 2ks. Preukázanie strojného vybavenia bude prílohou podrobného aktualizovaného rozpočtu, ktorý úspešný uchádzač predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2021 08:50

27.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2021 08:51 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena s DPH
24.09.2021 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka 27 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS