• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2021 13:15

Detail zákazky Z202118427

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2021 13:15

Základné údaje

Z202118427

OF-241306

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5923999

Objednávateľ

00596868

Stredná odborná škola techniky a služieb, Cintorínska 4, Nitra

Cintorínska 4, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie dielní - školský a šatňový nábytok

študentská stolička, študentský stôl, šatňová skrinka, lavica, stôl

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113300-0 - Lavice bez operadla
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Študentská stolička, pevná
Funkcia
pevná stohovateľná študentská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Študentská stolička, pevná ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť štandard pre študentov strednej školy
konštrukcia pevná oceľová trubka, nohy s protišmykovými plastovými krytkami
materiál sedáku a operadla pevná buková preglejka, hrúbka min. 8 mm
farebné prevedenie oranžová
bližšie informácie o konštrukcii nájdete v prílohe: študentská stolička - ilustračné foto.jpg
 2. Dvojmiestna študentská lavica
Funkcia
pevná lavica určená na sedenie dvoch študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojmiestna študentská lavica ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť štandard pre študentov strednej školy
konštrukcia pevný kov, nohy ukončené 4 protišmykovými klzákmi, laminátová doska hrúbky min. 18 mm s ABS hranou hrúbky 2 mm, 2ks háčiky na tašku, 2ks košíky
farba konštrukcie oranžová
bližšie informácie o konštrukcii nájdete v prílohe: študentská lavica - ilustračné foto.jpg
 3. Šatňová skrinka
Funkcia
dvojmiestna kovová šatňová skrinka umiestnená v študentskej šatni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatňová skrinka bez podnože ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery v x š x h 1800 x 600 x 500 mm
materiál oceľový plech
vetranie vetracie otvory v hornej a dolnej časti dverí
zámok cylindrický zámok s 2 kľúčmi
interiér odkladacia polica, tyč v skrinke s kovovými háčikmi
podstavec integrovaný sokel
farba dvierok oranžová
bližšie informácie o konštrukcii nájdete v prílohe: šatňová skrinka - ilustračné foto.jpg
 4. Skladacia pivná sada
Funkcia
praktická skladacia sada obsahujúca stôl a dve lavice na umiestnenie v študentskej šatni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skladací stôl ks 2
skladacia lavica ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery stola d x š x v 2000 x 600 x 740 mm
rozmery lavice d x š x xv 2000 x 250 x 440 mm
doska stola a sedák lavice drevo
konštrukcia práškovo lakovaná oceľ, skladacia
nosnosť lavice min. 200 kg
bližšie informácie o konštrukcii nájdete v prílohe: pivná sada - ilustračné foto.jpg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých súvisiacich nákladov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  v ktorom bude rozpísaná cena bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta , prospekty/vyobrazenie alebo katalóg tovaru s uvedením technických parametrov  k jednotlivým tovarom a predloženie technického  listu k stoličkám. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Pri dodávke požadujeme  zabezpečenie vyloženia prípadne montáže nábytku v jednotlivých priestoroch v objekte, dodanie stoličiek v zloženom stave a zabezpečenie likvidácie vzniknutého odpadu po ukončení montáže (obaly, igelity, kartóny a pod.)
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dodanie tovaru,  vyloženie,  montáž nábytku  a likvidáciu vzniknutého odpadu po ukončení montáže nábytku. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č.222/2004 v znení neskorších predpisov. Úhrada za dodaný tovar bude zrealizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry po doručení tovaru, zabezpečení montáže a ukončení požadovaných prác.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Dopravu tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť najmenej 1 pracovný deň vopred kontaktnej osobe.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania tovaru.
Maximálna lehota dodania je 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďurčanského 2, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

14.09.2021 14:00 — 06.10.2021 13:58

48,00 ks

4 607,00

4 607,00

Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia podľa položiek a špecifikácie predmetu zákazky. Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2021 14:01

10.09.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 107
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 08:51 - Vstupná ponuka 4 606,80 € Cena s DPH
07.09.2021 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 4 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS