35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36580040
PLUTKO, s.r.o.
Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK
Dopravné zariadenia - dopravné zrkadlá
dopravné zrkadlá so stĺpikmi , úchytmi a príslušenstvom
Tovar, Služba
1. Dopravné zrkadlá rátane stĺpikov, úchytov a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup dopravných zariadení - dopravných zrkadiel vrátane príslušenstva. |
Dopravné zariadenia - zrkadlá vrátane príslušenstva a súvisiacich služieb pre cesty II. a III. triedy z dôvodu operatívneho zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest, vyplývajúcich zo Zák. č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách ( cestný zákon ) v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dopravné zrkadlo - Ø 600mm; úchytov a príslušenstva | ks | 3 | ||
2. Dopravné zrkadlo - Ø 900mm; úchytov a príslušenstva | ks | 26 | ||
3. Dopravné zrkadlo - Ø 1200mm; úchytov a príslušenstva | ks | 5 | ||
4. Dopravné zrkadlo - 600x400mm; úchytov a príslušenstva | ks | 4 | ||
5. Dopravné zrkadlo - 800x600mm; úchytov a príslušenstva | ks | 1 | ||
6. Dopravné zrkadlo - 1000x800mm; úchytov a príslušenstva | ks | 8 | ||
7. Stĺpik - Ø60mm, dĺžka: 3m | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zrkadlo - materiál | akrylát |
zrkadlo - farba rámu | červeno - biela, červená má byť retroreflexná |
zrkadlo - úchyty a príslušenstvo | potrebné na zmontovanie funkčného celku |
stĺpik - materiál | Fe Zn - pozinkovaný |
stĺpik - priemer, dĺžka | Ø60mm, dĺžka: 3m |
Názov |
1. Miesta plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
3. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3a.) podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (Názov výrobcu/Značka) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
3b.) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: obrázok/fotografia tovaru, technický popis, nákres výrobkov s informáciami o použitom materiáli, parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom, |
3c.) čestné vyhlásenie dodávateľa, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, ktorého uviedol v prílohe ; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Dopravné zrkadlá, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia. |
7. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod/požiadavky na zabudovanie a montáž, príp. upozornenie na nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov. |
8. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10. Lehota dodania tovaru: |
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 10 (desiatich) pracovných dní od doručenia objednávky, v ktorej objednávateľ presne určí požadované množstvo a miesto dodania. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. |
11. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
14c.) nedodržanie jednotkových cien, |
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 3., |
14e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
27.09.2021 12:00 — 15.10.2021 15:00
1,00 celok
12 841,33
12 841,33
Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu podľa Prílohy č. 1_podrobný rozpis ocenených položiek_dopravné zrkadlá
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2021 15:08
16.09.2021 12:00
16.09.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2021 09:02 - Vstupná ponuka | 12 840,00 | € | Cena bez DPH |
16.09.2021 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 827,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: