• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 12:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 13:00

Detail zákazky Z202118421

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 12:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 13:00

Základné údaje

Z202118421

OF-241073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931250

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36580040

PLUTKO, s.r.o.

Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dopravné zariadenia - dopravné zrkadlá

dopravné zrkadlá so stĺpikmi , úchytmi a príslušenstvom

  • 35121800-6 - Vypuklé bezpečnostné zrkadlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dopravné zrkadlá rátane stĺpikov, úchytov a príslušenstva
Funkcia
Nákup dopravných zariadení - dopravných zrkadiel vrátane príslušenstva.
Dopravné zariadenia - zrkadlá vrátane príslušenstva a súvisiacich služieb pre cesty II. a III. triedy z dôvodu operatívneho zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest, vyplývajúcich zo Zák. č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách ( cestný zákon ) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dopravné zrkadlo - Ø 600mm; úchytov a príslušenstva ks 3
2. Dopravné zrkadlo - Ø 900mm; úchytov a príslušenstva ks 26
3. Dopravné zrkadlo - Ø 1200mm; úchytov a príslušenstva ks 5
4. Dopravné zrkadlo - 600x400mm; úchytov a príslušenstva ks 4
5. Dopravné zrkadlo - 800x600mm; úchytov a príslušenstva ks 1
6. Dopravné zrkadlo - 1000x800mm; úchytov a príslušenstva ks 8
7. Stĺpik - Ø60mm, dĺžka: 3m ks 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zrkadlo - materiál akrylát
zrkadlo - farba rámu červeno - biela, červená má byť retroreflexná
zrkadlo - úchyty a príslušenstvo potrebné na zmontovanie funkčného celku
stĺpik - materiál Fe Zn - pozinkovaný
stĺpik - priemer, dĺžka Ø60mm, dĺžka: 3m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesta plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (Názov výrobcu/Značka) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3b.) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: obrázok/fotografia tovaru, technický popis, nákres výrobkov s informáciami o použitom materiáli, parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom,
3c.) čestné vyhlásenie dodávateľa, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, ktorého uviedol v prílohe ; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Dopravné zrkadlá, doklady",
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia.
7. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod/požiadavky na zabudovanie a montáž, príp. upozornenie na nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov.
8. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Lehota dodania tovaru:
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 10 (desiatich) pracovných dní od doručenia objednávky, v ktorej objednávateľ presne určí požadované množstvo a miesto dodania. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred.
11. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
14c.) nedodržanie jednotkových cien,
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 3.,
14e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

27.09.2021 12:00 — 15.10.2021 15:00

1,00 celok

12 841,33

12 841,33

Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu podľa Prílohy č. 1_podrobný rozpis ocenených položiek_dopravné zrkadlá

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2021 15:08

16.09.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 52
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2021 09:02 - Vstupná ponuka 12 840,00 € Cena bez DPH
16.09.2021 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 11 827,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS