• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 14:40

Detail zákazky Z202118413

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 14:40

Základné údaje

Z202118413

OF-240353

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931266

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokootáčková centrifúga s chladením

PCR laboratórium, Vysokootáčková centrifúga s chladením, centrifúga

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 42931120-8 - Stolné odstredivky
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokootáčková centrifúga s chladením
Funkcia
Vysokootáčková centrifúga s chladením pre centrifugáciu celkového objemu až 3000ml s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť regulácie teploty v rozsahu min. -20°C až do  +40°C
funkcia predchladenia komory áno
možnosť prepínania medzi RPM a RCF áno
možnosť nastavenia nábehových a brzdných rámp min. 10
možnosť nastavenia času centrifugácie v rozsahu 10s - 99 hod.
výkyvný rotor s bezpečnostnými krytmi, so závesmi a adaptérmi pre centrifugáciu 4x750 ml centrifugačných fliaš materiál PPCO áno
rozsah RCF min. 5400xg a rozsah otáčok aspoň 5100 RPM s požadovaným výkyvným rotorom áno
uhlový rotor s bezpečnostným krytom rotora a príslušnými adaptérmi, pre centrifugáciu max. 6x250 ml áno
centrifugácia plastových skúmaviek s objemom 15ml, 50ml s okrúhlym aj kónickým dnom s príslušnými adaptérmi a centrifugačných fliaš s objemom 250ml materiál PPCO s príšlušnými adaptérmi v požadovanom uhlovom rotore áno
rozsah RCF min. 13100xg a rozsah otáčok aspoň 9000 RPM s požadovaným uhlovým rotorom áno
súčasťou dodávky sa požaduje 24 centrifugačných fliaš 750ml a 24 centrifugačných fliaš 250ml, materiál PPCO áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia (zlý prístup) plne v réžii dodávateľa.
Montáž a validácia centrifúgy na mieste u objednávateľa v cene.
Vrátane zaškolenia 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania.
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr  do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje.  Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje servis na predmet obstarávania.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu  na dodanie  tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľas postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.09.2021 13:04 — 20.10.2021 13:06

1,00 ks

23 671,20

19 726,17

Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2021 11:49

16.09.2021 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 130
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2021 14:15 - Vstupná ponuka 23 671,20 € Cena s DPH
16.09.2021 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 23 670,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS