17336031
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre
Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK
31352839
PRAGOLAB s.r.o.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Vysokootáčková centrifúga s chladením
PCR laboratórium, Vysokootáčková centrifúga s chladením, centrifúga
Tovar, Služba
1. Vysokootáčková centrifúga s chladením
|
|
---|---|
Funkcia |
Vysokootáčková centrifúga s chladením pre centrifugáciu celkového objemu až 3000ml s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť regulácie teploty v rozsahu min. | -20°C až do +40°C |
funkcia predchladenia komory | áno |
možnosť prepínania medzi RPM a RCF | áno |
možnosť nastavenia nábehových a brzdných rámp min. | 10 |
možnosť nastavenia času centrifugácie v rozsahu | 10s - 99 hod. |
výkyvný rotor s bezpečnostnými krytmi, so závesmi a adaptérmi pre centrifugáciu 4x750 ml centrifugačných fliaš materiál PPCO | áno |
rozsah RCF min. 5400xg a rozsah otáčok aspoň 5100 RPM s požadovaným výkyvným rotorom | áno |
uhlový rotor s bezpečnostným krytom rotora a príslušnými adaptérmi, pre centrifugáciu max. 6x250 ml | áno |
centrifugácia plastových skúmaviek s objemom 15ml, 50ml s okrúhlym aj kónickým dnom s príslušnými adaptérmi a centrifugačných fliaš s objemom 250ml materiál PPCO s príšlušnými adaptérmi v požadovanom uhlovom rotore | áno |
rozsah RCF min. 13100xg a rozsah otáčok aspoň 9000 RPM s požadovaným uhlovým rotorom | áno |
súčasťou dodávky sa požaduje 24 centrifugačných fliaš 750ml a 24 centrifugačných fliaš 250ml, materiál PPCO | áno |
Názov |
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia (zlý prístup) plne v réžii dodávateľa. |
Montáž a validácia centrifúgy na mieste u objednávateľa v cene. |
Vrátane zaškolenia 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania. |
Dodávateľ zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia. |
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia. |
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. |
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu). |
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje. Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje servis na predmet obstarávania. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľas postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.09.2021 13:04 — 20.10.2021 13:06
1,00 ks
23 671,20
19 726,17
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2021 11:49
16.09.2021 13:20
16.09.2021 13:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2021 14:15 - Vstupná ponuka | 23 671,20 | € | Cena s DPH |
16.09.2021 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 670,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: