30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50907328
TT-Thermo King o.z.
Pestovateľská 10, Bratislava, 821 04, SVK
Revízie a oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva
Oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva
Služba
1. Revízia chladiarenských agregátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostikovať poruchy na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C a nacenenie následnej opravy |
Vykonanie opravy porúch a doplnenie chladiva v cene daného rozpočtu na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky |
Doplnenie chladiva na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva | ks | 5 | ||
2, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový -oprava roztrhnutý/vyťahaný klinový remeň 60289-004316-135, rozmer 135cm x15mm, revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - oprava | oprava roztrhnutý/vyťahaný klinový remeň 60289-004316-135, rozmer 135cm x15mm |
diagnostika porúch | určiť dôvod nefunkčnosti zariadenia a nacenenie opravy |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce |
obsahuje: | chladiaci agregát CARRIER OASIS 250 s dvoma výparníkmi |
Názov |
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 3091,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
13.09.2021 12:21 — 30.11.2021 12:21
8,00 ks
3 091,00
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2021 12:22
09.09.2021 12:30
09.09.2021 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2021 12:14 - Vstupná ponuka | 3 090,00 | € | Cena s DPH |
09.09.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 090,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: