• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 13:20

Detail zákazky Z202118396

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 13:20

Základné údaje

Z202118396

OF-214423

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5921967

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50907328

TT-Thermo King o.z.

Pestovateľská 10, Bratislava, 821 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

Oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia chladiarenských agregátov
Funkcia
Diagnostikovať poruchy na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C a nacenenie následnej opravy
Vykonanie opravy porúch a doplnenie chladiva v cene daného rozpočtu na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Doplnenie chladiva na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva ks 5
2, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový -oprava roztrhnutý/vyťahaný klinový remeň 60289-004316-135, rozmer 135cm x15mm, revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - oprava oprava roztrhnutý/vyťahaný klinový remeň 60289-004316-135, rozmer 135cm x15mm
diagnostika porúch určiť dôvod nefunkčnosti zariadenia a nacenenie opravy
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce
obsahuje: chladiaci agregát CARRIER OASIS 250 s dvoma výparníkmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 3091,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

13.09.2021 12:21 — 30.11.2021 12:21

8,00 ks

3 091,00

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2021 12:22

09.09.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 12:14 - Vstupná ponuka 3 090,00 € Cena s DPH
09.09.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 090,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS