• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2021 13:07
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 09:00

Detail zákazky Z202118392

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2021 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2021 13:07
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 09:00

Základné údaje

Z202118392

OF-241391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951630

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie bielizne MŠ

Pranie postelnej bielizne

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie detskej posteľnej bielizne
Funkcia
pranie s certifikovanými pracími a pomocnými prostriedkami, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným normám SR a EU
sušenie a žehlenie vyčistenej bielizne
dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergujúce detskú pokožku,
triedenie, viazanie a balenie podľa potrieb objednávateľa
dovoz a odvoz  bielizne
manipulácia s bielizňou - fyzické prevzatie použitej bielizne  z prevádzok objednávateľa, fyzické odovzdanie vypranej bielizne  prevádzkam objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obliečka  - najviac používaný  rozmer  90cmx135cm ks/rok 45008 132211
plachta  - najviac používaný rozmer 60 cmx150cm ks/rok 45008 132211
vankúš - rozmer 40cmx 60cm ks/rok 10000 29375
periodicita prania úkon/rok 16 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna, farebná,  pranie pri 60ºC plachta s gumičkou, obliečka s farebným motívom
periodicita prania minimum = 16krát / rok (bežná prvádzka),   max = 47 krát/rok (v prípade pandemickej situácie)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Služby podľa ustanovení tejto Zmluvy bude poskytovať Poskytovateľ každej materskej škole zvlášť, na základe konkrétnej objednávky vždy pre konkrétnu materskú školu. Prílohy č. 1 Zmluvy - Zoznam materských škôl
Objednávateľ, alebo osoba oprávnená uskutočňovať objednávky podľa Prílohy č. 2 , môže zrušiť svoju objednávku do 12:00 hod, pracovného dňa pred dňom zvozu použitej bielizne.
Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať objednávky realizované v súlade s týmto článkom Zmluvy. Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu ihneď po jeho doručení, najneskôr v nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky Objednávateľom alebo osobou oprávnenou uskutočňovať objednávky na základe tejto Prílohy č.1
Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ
Prevzatie materiálu sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými pracovníkmi zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov, Príloha č.3
Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti o  organizácii  zberu a dovozu posteľnej bieliznebudú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy kontaktnou osobou objednávateľa
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní od uzavretia zmluvy
Lehoty preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00. Periodicita min.16 krát za rok a max 47 krát za rok.  Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky sú jednotlivé zariadenia Materských škôl  objednávateľa podľa zoznamu  Príloha č. 1. Objednávateľ za týmto účelom sprístupní pre dodávateľa na čas nevyhnutný na vyloženie tovaru miestnosť slúžiacu ako sklad všeobecného materiálu v konkrétnom zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa ustanovení tejto Zmluvy tak, aby nedošlo k akejkoľvek zámene lôžkovín prevzatých na pranie medzi jednotlivými materskými školami, resp. tretími osobami.
Reklamácie, ktorých predmetom budú nekvalitne opraté alebo ožehlené lôžkoviny, praním poškodené, zamenené, zafarbené, chýbajúce, dodané mokré, vlhké lôžkoviny a pod. bude vykonávaná reklamačným protokolom. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť (odstrániť reklamované vady) do5pracovných dní od doručenia reklamačného protokolu na náklady Dodávateľa.
Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi Objednávateľa na konkrétnej materskej škole. Reklamačný protokol je oprávnená odovzdať poverená osoba Objednávateľa priamo vodičovi, ktorý realizoval dovoz opratých lôžkovín, ak k zisteniu vád došlo pri ich prevzatí.
Predmetom reklamácie bude zle vypraná posteľná bielizeň, praním poškodená, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne.
V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je Objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa OPET. Za opakované reklamácie Zmluvné strany považujú reklamácie za služby poskytnuté v rôznych dňoch (nie v rámci rôznych kusov bielizne dodanej v rovnaký deň dodania).
Zaplatenie Zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti poskytovať služby podľa tejto Zmluvy.
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy.
Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 krát mesačne, súčasťou faktúr budú dodacie listy a objednávky. Splatnosť faktúr  30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca.
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie, vrátane dopravy, dezinfekcie prepravných kontajnerov a bezplatného zapožičania prepravných kontajnerov bielizne.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

293 797,00 ks

137 195,50

114 329,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2021 09:42

25.09.2021 13:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 199
 34
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2021 09:51 - Vstupná ponuka 137 184,00 € Cena s DPH
25.09.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 130 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS