• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 11:43

Detail zákazky Z202118378

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 11:43

Základné údaje

Z202118378

OF-241050

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5928689

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové rukavice

ochranné pomôcky, rukavice

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové rukavice
Funkcia
Ochrana rúk pri práci v laboratóriu, prevencia a hygiena.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nitrilové bezpúdrové rukavice vhodné pre pracovníkov s citlivou pokožkou, pri práci so citlivými produktami, alebo pri pokusoch, pri práci vo vlhkom prostredí, pri každodennej práci s inštrumentami. Prstová časť je posilnená textúrou. Balenie 200ks, prípadne 250ks. Veľkosť M balenie 6
2. Nitrilové bezpúdrové rukavice vhodné pre pracovníkov s citlivou pokožkou, pri práci so citlivými produktami, alebo pri pokusoch, pri práci vo vlhkom prostredí, pri každodennej práci s inštrumentami. Prstová časť je posilnená textúrou. Balenie 200ks, prípadne 250ks. Veľkosť L balenie 6
3. Nitrilové rukavice bez púdru easyCARE alebo ekvivalent, balenie 200ks, veľkosť S balenie 10
4. Nitrilové rukavice bez púdru easyCARE alebo ekvivalent, balenie 200ks, veľkosť M balenie 10
5. Nitrilové rukavice bez púdru easyCARE alebo ekvivalent, balenie 200ks, veľkosť L balenie 10
6.  Nesterilné nitrilové rukavice jednorazové, bezpúdrové, veľkosť S, balenie 100ks balenie 10
7. Nesterilné nitrilové rukavice jednorazové, bezpúdrové, veľkosť M, balenie 100ks balenie 10
8. Jednorazové operačné rukavice sterilné nepúdrované latexové, veľkosť 6,5, balenie/pár balenie 50
9. Jednorazové operačné rukavice sterilné nepúdrované latexové, veľkosť 7, balenie/pár balenie 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kupujúci požaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Kupujúci požaduje predložiť rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH.
Predávajúci sa zaväzuje, že faktúra bude obsahovať odvolanie na číslo kúpnej zmluvy z EKS.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, resp. opisným formulárom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

20.09.2021 10:00 — 01.10.2021 10:00

1,00 sada

1 150,00

1 150,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2021 10:43

14.09.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 14:38 - Vstupná ponuka 1 150,00 € Cena bez DPH
14.09.2021 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 051,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS