• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118358

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118358

OF-240023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926281

Objednávateľ

17050561

Stredná odborná škola strojnícka

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.12. Stoličky

stoličky v počte 36 ks

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2.1.1.12. Stoličky
Funkcia
stoličky v počte 36 ks
Stoličky pre stoly pre 2 učebne vybavené počítačmi pre realizáciu extra hodín a mimoškolskej činnosti.
Kancelárska stolička APOLO alebo ekvivalent, sieťovina sivohnedá TAUPE/látka čierna alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka stoličky cm 60,5
hĺbka stoličky cm 54
výška stoličky cm 87 95
nastaviteľná výška sedu cm 41 49
hĺbka sedu cm 47
šírka opierky chrbta cm 44
výška opierky chrbta cm 47
šírka sedadla cm 46
hĺbka sedadla cm 46
nosnosť kg 100
hmotnosť stoličky kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová ružica je pochrómovaná
Pogumované kolieska vhodné na plávajúce aj drevené podlahy
Opierky na ruky vyrobené z plastu a v čiernom prevedení
Výška sedu je jednoducho regulovateľná mechanizmom umiestneným pod sedadlom
Materiál: sieťovina/plast/kov
Farba: sivohnedá TAUPE/čierna/chróm alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209.
Maximálna výška zdrojov na uvedenú zákazku: 2 550,74 Eur s DPH.
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ stoličky s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy.
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku.
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry je do 30 dní po dodaní predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady  a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie.
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

20.09.2021 08:00 — 02.11.2021 14:00

1,00 zákazka

2 550,74

2 125,62

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ stoličky s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2021 08:53

13.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 14:15 - Vstupná ponuka 2 550,74 € Cena s DPH
13.09.2021 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 544,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS