17050561
Stredná odborná škola strojnícka
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.12. Stoličky
stoličky v počte 36 ks
Tovar, Služba
1. 2.1.1.12. Stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
stoličky v počte 36 ks |
Stoličky pre stoly pre 2 učebne vybavené počítačmi pre realizáciu extra hodín a mimoškolskej činnosti. |
Kancelárska stolička APOLO alebo ekvivalent, sieťovina sivohnedá TAUPE/látka čierna alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka stoličky | cm | 60,5 | ||
hĺbka stoličky | cm | 54 | ||
výška stoličky | cm | 87 | 95 | |
nastaviteľná výška sedu | cm | 41 | 49 | |
hĺbka sedu | cm | 47 | ||
šírka opierky chrbta | cm | 44 | ||
výška opierky chrbta | cm | 47 | ||
šírka sedadla | cm | 46 | ||
hĺbka sedadla | cm | 46 | ||
nosnosť | kg | 100 | ||
hmotnosť stoličky | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovová ružica je pochrómovaná | |
Pogumované kolieska vhodné na plávajúce aj drevené podlahy | |
Opierky na ruky vyrobené z plastu a v čiernom prevedení | |
Výška sedu je jednoducho regulovateľná mechanizmom umiestneným pod sedadlom | |
Materiál: sieťovina/plast/kov | |
Farba: sivohnedá TAUPE/čierna/chróm alebo ekvivalent |
Názov |
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209. |
Maximálna výška zdrojov na uvedenú zákazku: 2 550,74 Eur s DPH. |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica |
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ stoličky s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy. |
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry je do 30 dní po dodaní predmetu zákazky. |
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie. |
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar. |
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
20.09.2021 08:00 — 02.11.2021 14:00
1,00 zákazka
2 550,74
2 125,62
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ stoličky s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2021 08:53
13.09.2021 10:00
13.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2021 14:15 - Vstupná ponuka | 2 550,74 | € | Cena s DPH |
13.09.2021 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 544,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: