• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 10:25

Detail zákazky Z202118342

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 10:25

Základné údaje

Z202118342

OF-241354

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931216

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36605751

MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.

Scherfelova 1359/38, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plášte jednorázové operačné sterilné

jednorázové operačné plášte sterilné

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plášte jednorázové operačné sterilné.
Funkcia
Operačný plášť zavinovací (SMMS 43gsm), stredná-štandardná kategória pre náročné, dlhšie trvajúce operačné zákroky s predpokladom väčšieho výskytu tekutín. Plášť je v oblasti hrudníka , brucha a rukávov vybavený nepriepustnými výstužami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. veľkosť (L) ks 1000
1. veľkosť (XL) ks 2000
dĺžka plášťa veľ. L cm 123
dĺžka plášťa veľ. XL cm 140
odolnosť pred pretrhnutím (suchý a vlhký stav) N 16
mikrobiologická čistota CFU/100cm2 ≤ 300
uvoľňovanie častíc Log10 ≤ 4,0
manžeta cm 8 9
Materiál - netkaný textil g/m2 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál Polypropylén spracovávaný formou vrstiev SMMS Spunbond-Meltblown-Meltblown-Spunbond), ktorý neprepúšťa baktérie a tekutiny, ale prepúšťa paru teplo a vzduch
zosilnené prevedenie hrudník, rukávy
rukávy dlhé ukončené elastickým lemom
vyhotovenie jednotlivých súčastí manžety rukávov, manžety okolo krku a suchý zips je zošitý so základovým materiálom, všetky ostatné časti musia byť so základovým materiálom zvarené ultrazvukom
odpudivosť tekutín hydrofóbny, vodeodolný materiál, ktorý pri zákroku nesmie prepúšťať tekutiny
sterilizácia ethylenoxidom
balenie v príbale obsahuje 2 vysoko savé uteráky z netkanej textílie spevnenej za sucha
obal musí obsahovať minimálne názov, veľkosť, katalógové číslo, šaržu, expiráciu
Všeobecné požiadavky:
Norma EN 13795, časť 1-3
Materiál z hydrofóbneho materiálu, netkaného, s antistatickou úpravou, odolnou proti oderu, netvoriace žmolky, neplstiaci sa, priedušný, pohodlný, odolný voči presaku tekutín a baktérií.
Operačný plášť zaviňovací, s veľkým prekrytím chrbtovej časti.
Upnutie v hornej časti krku suchým zipsom pre bezpečné uchytenie.
Šnúrky v páse odolné voči pretrhnutiu.
Rukávy ukončené dvojvrstvovou manžetou, dostatočne pevnou a elastickou vyrobenou s kvalitného polyesteru zachovávajúceho tvar, príjemná na dotyk, dostatočne dlhá min8x7cm
Výstuže v rukávoch sú vlepené a zapracované tak, aby prebytočný materiál nespôsoboval personálu diskomfort
Výstuže v rukávoch a prednej strane plášťa vyrobené z materiálu, ktorý „nešuští“, čo obťažuje operatéra
Materiálové prevedenie zohľadňuje potreby bežne prevádzaných operačných zákrokov
Balenie Zvlášť po jednom kuse v sterilizačnom obale, kde je plášť zložený tak, aby sa každý používateľ mohol sám obliecť pri zachovaní sterility lícovej strany plášťa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 1 ks z každej veľkosti, ktorý musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, ŠUKL kód a jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody, vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčenia a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo vzorky, nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže:
1. ukončiť s dodávateľom  zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia  povinností  dodávateľom (zo strany ÚVO môže byť dodávateľovi  uložený zákaz účasti vo VO, resp. uložená pokuta.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.09.2021 14:00

3 000,00 ks

7 800,00

7 800,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2021 09:12

16.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 200
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2021 10:45 - Vstupná ponuka 7 800,00 € Cena bez DPH
08.09.2021 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 7 690,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS