• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 14:00

Detail zákazky Z202118330

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 14:00

Základné údaje

Z202118330

OF-241056

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931272

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie urgentnej zdravotnej starostlivosti

Vybavenie urgentnej zdravotnej starostlivosti

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vybavenie urgentnej zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Určené na výuku študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zdravotnícka taška Extreme´s ks 3
2. Škrtidlo C-A-T tourniquet ČIERNE určené k zástave, väčšinou tepnového, krvácania. Jednoduchá aplikácia ks 10
3.  Škrtidlo s prackou ks 8
4. Obväz tlakový izraelský T3 - Tactical Trauma. Multifunkčná bandáž pre liečbu rôznych veľkosti a typov poranení, popálenín a amputácii. - vankúšik 10 x 18 cm; - prídavný vankúšik 10 x 18 cm, ktorý je možné odtrhnúť; - elastické ovínadlo 10 cm x 3,70 m; - ovínadlo 10 cm x 75 cm ks 20
5. Resuscitačná sada sada 3
6. NIO trénovací set balenie 1
7. Fixačný golier NeXsplint ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Zdravotnícka taška pre základnú podporu života. Vonkajšie vrecká s rôznym označením pre materiál pre dospelých a detských pacientov. Vybavená reflexnými plochami. Vystužená spodná časť. Otvor pre vyvedenie kyslíkovej hadičky. vyžaduje sa
5. Zdravotná pomôcka, slúžiaca pri zástave dýchania, zameraná na obnovenie stratených alebo na udržiavanie zlyhávajúcich životne dôležitých funkcií. Resuscitačné postupy pri poruchách dýchania a krvného obehu sú rovnaké a možno ich použiť skoro vždy a všade bez ohľadu na príčinu poruchy. Sada na resuscitáciu obsahuje kyslíkovú fľašu bez náplne. Sada je zabalená v kufríku.
5. Príslušenstvo: Silikónový resuscitačný ambuvák - autoklávovateľný; Silikónová maska č.4; Kyslíková fľaša 0,5 L prázdna; Vysokotlakový manometer
5. Príslušenstvo: Guedelské dýchacie cesty ( malé, stredné, veľké); Kliešte na držanie jazyka; Pripojovacie hadička pre pripojenie na kyslíkový zásobník; Roztvárač úst; Plastový kufrík
6. Balenie obsahuje: 1 ks nesterilná intraoseálna trénovacia ihla NIO pre deti; 1 ks nesterilná intraoseálna trénovacia ihla NIO pre dospelých; 1 ks nabíjací blok NIO
7. Skladateľný fixačný golier. Vákuovo balený, nepriesvitný obal pre zvýšenie trvanlivosti v nepriaznivých podmienkach. Je prispôsobiteľný pre rôzne typy pacientov od detí (od 10 kg) po dospelých (do 160 kg).V prednej časti je veľký otvor pre jednoduchú manipuláciu v oblasti krku pacienta (kontrola pulzu, riešenie problémov s dýchacími cestami pacienta, jednoduché vizuálne posúdenie).Možnosť zafixovania krčnej časti chrbtice v pozícii "Comfort" alebo "Found".Bez obsahu latexu. Materiál kompatibilný s RTG, CT a MRI vyšetrením.Výška prednej opierky je nastaviteľná. vyžaduje sa
7. Popruh na suchý zips spájajúci predný a zadný diel umožňujúci zmenu veľkosti goliera. Vyklápacia spodná časť zadného dielu. vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodanie tovaru bude realizované v zmluvnej cene na miesto plnenia vrátane dopravy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo  porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo  výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.09.2021 08:00 — 01.10.2021 12:30

1,00 sada

2 250,00

2 250,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ môže dodať ekvivalent za predpokladu, že spĺňa technické a funkčné požiadavky Odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2021 12:52

16.09.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2021 10:22 - Vstupná ponuka 2 250,00 € Cena bez DPH
16.09.2021 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS