37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Mulčovacia hlava
kosenie trávnatých porastov
Tovar, Služba
|
1. Mulčovacia hlava
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Mulčovacia hlava na kosačkové rameno, využívaná na kosenie trávnatých porastov popri cestách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Cepový nástroj hnaný cez zubovú spojku hydromotorom | ks | 1 | ||
| Pracovná šírka | m | 1,25 | 1,30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ťažké prevedenie - pretočené nože | áno |
| pre trávu a nálety do priemeru 4 cm | áno |
| bočný remeňový pohon (tri remene) | áno |
| pojazdový valec s mazacími miestami vľavo/vpravo | áno |
| zosilené prevedenie | áno |
| nastavenie výšky sekania | áno |
| zdvojená ochrana vpredu proti odlietavajúcim kameňom (plastové nárazníky a reťazová clona) | áno |
| jednoduchá gumová ochrana proti odlietavajúcim kameňom vzadu | áno |
| 24 ks pretočených nožov | áno |
| hmotnosť 300 kg | áno |
| zadný oporný valec | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesta plnenia - Prievidza. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi. |
| Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov. |
| Záručný a pozáručný servis. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
22.09.2021 07:30 — 30.11.2021 13:21
1,00 celok
8 120,00
8 120,00
Požadujeme predložiť položkový rozpočet a presnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2021 09:36
16.09.2021 10:15
16.09.2021 10:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.09.2021 09:55 - Vstupná ponuka | 8 110,00 | € | Cena bez DPH |
| 10.09.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 109,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: