• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 11:10

Detail zákazky Z202118328

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 11:10

Základné údaje

Z202118328

OF-241264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931262

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mulčovacia hlava

kosenie trávnatých porastov

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mulčovacia hlava
Funkcia
Mulčovacia hlava na kosačkové rameno, využívaná na kosenie trávnatých porastov popri cestách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cepový nástroj hnaný cez zubovú spojku hydromotorom ks 1
Pracovná šírka m 1,25 1,30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ťažké prevedenie - pretočené nože áno
pre trávu a nálety do priemeru 4 cm áno
bočný remeňový pohon (tri remene) áno
pojazdový valec s mazacími miestami vľavo/vpravo áno
zosilené prevedenie áno
nastavenie výšky sekania áno
zdvojená ochrana vpredu proti odlietavajúcim kameňom (plastové nárazníky a reťazová clona) áno
jednoduchá gumová ochrana proti odlietavajúcim kameňom vzadu áno
24 ks pretočených nožov áno
hmotnosť 300 kg áno
zadný oporný valec áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia - Prievidza.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi.
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov.
Záručný a pozáručný servis.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

22.09.2021 07:30 — 30.11.2021 13:21

1,00 celok

8 120,00

8 120,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť položkový rozpočet a presnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2021 09:36

16.09.2021 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 09:55 - Vstupná ponuka 8 110,00 € Cena bez DPH
10.09.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 8 109,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS