• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2021 14:35

Detail zákazky Z202118320

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2021 14:35

Základné údaje

Z202118320

OF-240782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5941758

Objednávateľ

00163741

Školský internát

Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK

Dodávateľ

34786082

Viera Mikičová - MITEX - V

Bernolákova 1 , Holíč, 90851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paplón , vankúš

paplón , vankúš

  • 39516110-6 - Vankúše
  • 39512400-8 - Páperové periny/paplóny
  • 39563600-2 - Prešívané textilné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paplón
Funkcia
Pre pohodlný a príjemný spánok , celoročné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer : dĺžka cm 200
rozmer : šírka cm 135 140
hmotnosť gr/m2 gr/m2 350
hmotnosť gr 900 1000
množstvo ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál - povrchová tkanina 100% mikrovlákno (mikropolyester)
materiál - výplň duté vlákno HCS
materiál antialergický - vhodný pre alergikov, zdravotne nezávadný, zabezpečuje odvod vlhkosti, udržuje stabilnú teplotu
prešívanie a lem kazetové prešívanie s rovnomerným rozmiestnením náplne, lem - zabezpečí nevlnenie  a držanie tvaru po praní, ostáva rovný po praní
pranie pri 60°C
ďalšie vlastnosti celoročný
farba: neutrálna biela
vhodný pre časté pranie áno
záruka min. 2 roky
 2. Vankúš
Funkcia
Pre pohodlný a príjemný spánok , celoročné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer : dĺžka cm 90
rozmer : šírka cm 70
hmotnosť gr 1150 1250
množstvo ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál - povrch vrchná časť : dvojitá prešívaná obliečka zo zipsom na dlhšej strane vankúša, 100 % mikrovlákno (mikropolyester), vnútorná časť : (separačný poťah) so zipsom s možnosťou vybratia alebo doplnenia náplne
materiál - výplň polyesterové guličky a polyuretanové tyčinky v predpokladanom pomere  50:50
materiál antialergický, zdravotne nezávadný
pranie pri 60 °C
farba: neutrálna biela
Vhodné pre časté pranie a sušenie v sušičke áno
Záruka min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe elektronickou formou prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, resp. vzorku materiálu/tovaru, s popisom technických parametrov  preukazujúcich splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru. Inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý, nepoškodený tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže, rozmeroch  a v uvedenom množstve, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom na základe objednávky vystavenej objednávateľom.
3. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy.
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy , jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH , sadzbu DPH , celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa.
6. Požaduje sa dodanie tovaru so záručným listom. Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
7. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovanou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
8. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. Zálohová faktúra je vylôčená.
9. Splatnosť faktúry 30 dní.
10. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle §187 ods. 8 zákona č 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi  súčinnosť.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadaviek , záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
12. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo sád - paplón a vankúš podľa čiastkových objednávok.
13. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
14. Pre objednávateľa i dodávateľa platí, že maximálne množstvo odobratých sád - paplón a vankúš, je len orientačné, a skutočne odobraté množstvo závisí od záujmu a potrieb objednávateľa.
15. Podanie objednávky na dodanie sád - paplón a poduška môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, alebo poštou.
16. Objednávateľ je oprávnený nie však povinný odobrať od dodávateľa uvedené množstvo tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

100,00 ks

12 000,00

12 000,00

Dodávku tovaru na základe čiastkových objednávok je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2021 08:24

21.09.2021 13:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2021 13:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 61
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 09:43 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
21.09.2021 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 912,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS