• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118309

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118309

OF-240772

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5946774

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pneumatiky, duše, vložky pre poľnohospodárske stroje, hospodárske stroje, vysokozdvižné vozíky, prípojné vozidlá a ostatné pneumatiky

Plášť, duša, sada na lepenie

  • 34350000-5 - Pneumatiky na ľahkú záťaž a pneumatiky na vysokú záťaž
  • 34351000-2 - Pneumatiky na ľahkú záťaž
  • 34432100-5 - Pneumatiky pre bicykle
  • 34352300-2 - Pneumatiky pre poľnohospodárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup plášťov a duší na káru, sada na opravu duší.
Funkcia
Nákup plášťov a duší na káru, sada na opravu duší.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť na káru 23 x 2,25" (2 1/4-19) ks 7
Duša na káru 23 x 2,25" (2 1/4-19) ks 7
Plášť na káru 20 x 1,75" (47-406) ks 6
Duša na káru 20 x 1,75" (47-406) ks 6
Sada na opravu duší                                                                                                                                                                                                        /súprava obsahuje minimálne:  7 ml tuba s vulkanizačnou zmesou, 2 ks záplaty s priemerom 20 mm, 2 ks záplaty s priemerom 25 mm, 2 ks obdĺžnikovej záplaty 24x35 mm, 1 ks brúsny papier, návod na použitie/ sada 14
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle Objednávateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za Dodávateľa komunikovať s Objednávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, v opačnom prípade musí byť na faktúre uvedené, že slúži zároveň aj ako dodací list.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená.
Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II. , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.10.2021 08:00 — 05.11.2021 14:00

1,00 podľa špecifikácie

298,22

248,52

Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod., o čom by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2021 08:13

23.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 10:47 - Vstupná ponuka 298,22 € Cena s DPH
07.09.2021 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 298,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS