• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:50

Detail zákazky Z202118296

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:50

Základné údaje

Z202118296

OF-241001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5934697

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyhrievaný transportný vozík - 2 ks

vozík, vyhrievanie, transport

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vyhrievaný transportný vozík - 2 kusy
Funkcia
Vyhrievaný transportný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vyhrievaný transportný vozík ks 2
komory nad sebou/1 vozík ks 2
napájací kábel m 2,5
hmotnosť kg 70 72
teplota v komore st. Celzia 65 75
pokles teploty po 4 hodinách st. Celzia 6
doba ohrevu pri teplote okolia 21 st. Celzia hodina 1
obnovenie teploty po otvorení dvierok na dobu 30 sekúnd minúta 3
doba prepravy pri dodržaní min teploty hodiny 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie rozmery/1 vozík 73 x 84,7 x 137,5 cm (š x h x v)
vnútorné rozmery/1 vozík 53,5 x 66,5 x 53,5 cm (š x h x v)
kapacita GN1/1 - 65 mm 24
napätie 230 V
príkon 500 W
materiál odolný polyetylén
izolácia polyuretánová pena
dvierka ventilované odvádzajú vlhkosť, paru, nadmerný tlak
1 vozík - 4 kolieska 2 fixné, 2 brzdné
rozmer kolesa priemer 15 cm, hrúbka 5 cm
certifikáty v súlade s normami CE, NSE, ETV, IEC
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Konečná cena zahŕňa dovoz nového, zatiaľ nepoužívaného a nepoškodeného tovaru na miesto plnenia, spolu s montážou.
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu 1 hodiny.
Dodanie tovaru a služby je možné iba v pracovných dňoch od 8.00 do 13.00 hod. Dodanie je potrebné nahlásiť min 2 dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme.
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný, nekvalitný alebo poškodený. V prípade nedodania tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý, aj začatý deň omeškania.
Kupujúci prípadné reklamácie, vady tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení telefonicky, prípadne osobne do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Reklamácia bude u dodávateľa vybavená obratom. Reklamovaný tovar vymení dodávateľ bezplatne a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Porušenie ľubovoľnej, vyššie uvedenej požiadavky sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie o dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.09.2021 10:00 — 07.10.2021 13:00

2,00 ks

11 496,00

9 580,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia zákazky bude obsahovať: - technickú špecifikáciu, ktorá bude v súlade s normami CE, NSE, ETV, IEC, - fotografiu vyhrievaného transportného vozíka.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2021 13:01

17.09.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 13:55 - Vstupná ponuka 11 496,00 € Cena s DPH
16.09.2021 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka 11 494,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS