• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:55

Detail zákazky Z202118294

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:55

Základné údaje

Z202118294

OF-240963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5928679

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47424893

AKS group s.r.o.

Košická 2, Žilina, 01065, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov.

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t.j. zber, preprava, odvoz, spracovanie a likvidácia) odpadov v objektoch pôvodcu odpadu: zber, preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia  zákona o odpadoch a súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu a kontajnerov na NO, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na  zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
13 05 03 - kaly z lapačov nečistôt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
13 05 03 - kaly z lapačov nečistôt tona 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kaly z lapačov nečistôt kat. číslo 13 05 03
počet, frekvencia 1-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom
zber zber u Objednávateľa - Nitra - Zobor
nakládka použitím mobilného čistiaceho zariadenia,
váženie Dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu.
prepravné obaly sací bager
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkovej ceny v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Uvedené množstvo odpadu je orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvo v objednávke v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20 %.
Súčasťou služby je aj vyčistenie zberných lagún a technologického zariadenia lapolu
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomnej objednávky od Objednávateľa v množstve, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Objednávka bude doručovaná mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 3 pracovných dní od nahlásenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto).
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH a aj s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.09.2021 08:30 — 29.10.2021 08:30

70,00 tona

8 100,00

8 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2021 08:50

14.09.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2021 08:57 - Vstupná ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH
14.09.2021 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 7 995,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS