• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 09:55

Detail zákazky Z202118282

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 09:55

Základné údaje

Z202118282

OF-241218

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944686

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zostava kancelárskeho nábytku

písací stôl, skriňa otvorená, zasúvacia, kontajner, paraván

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zostava kancelárskeho nábytku
Funkcia
zariadenie kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. skriňa zasúvacia 800 x 400 x 1800 mm ks 2
2. skriňa otvorená 800 x 400 x 1800 mm ks 1
3. skriňa otvorená 800 x 400 x 800 mm ks 1
4. skriňa zasúvacia 800 x 400 x 800 mm ks 1
5. stôl písací 1400 x 800 x 750 mm ks 1
6. spojovací stolík 800 x 800 x 750 mm ks 1
7. stolný paraván, 800 x 300 mm ks 1
8. pojazdný kontajner 4 zásuvky, 400 x 480 x 650 mm ks 1
9. stôl písací 1000 x 800 x 750 mm ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stoly
materiál stolové dosky -  laminovaná drevotrieska hrúbky min.  25 mm, plastová ABS hrana - min. 2 mm, dolný krycí panel a podnože  -   laminovaná drevotrieska hrúbky min. 16 mm, plastová ABS hrana
káblové priechody oválne, čierna farba
Skrine
materiál horná doska a police - laminovaná drevotrieska hrúbky min. 25 mm, korpus - lamino hrúbky min. 16 mm, hrany - plastová ABS hrana
úchytky kovové, leštený hliník
skrine s dverami uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
pohľadový chrbát skrine umožňujúci postavenie nábytku do priestoru
nosnosť police min. 30 kg
Kontajner
materiál korpus -  laminovaná drevotrieska hrúbky min. 16 mm, horná doska - min. 25 mm, hrany -  plastová ABS hrana, na kolieskach
úchytky kovové, leštený hliník
zásuvky 4 zásuvky na kovových guľôčkových pojazdoch s 80% výsuvom,  centrálne zamykanie s dvoma kľúčmi
Stolové paravány
materiál laminovaná drevotrieska hrúbky min. 12 mm
umiestnenie medzi stoly
farebné prevedenie  všetkých častí nábytkovej zostavy biela/dub sonoma alebo breza
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy .
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar minimálne 84 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

27.09.2021 08:00 — 08.10.2021 14:00

1,00 súprava

1 367,00

1 139,00

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2021 08:42

22.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 10:39 - Vstupná ponuka 1 366,80 € Cena s DPH
13.09.2021 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 365,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS