• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2021 15:35

Detail zákazky Z202118258

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2021 15:35

Základné údaje

Z202118258

OF-240527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5941784

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - kancelárske stoly

nábytok, regál

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelársky stôl - kovový kancelársky stôl s drevenou doskou
Funkcia
kancelársky stôl  Stb 1860
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kovový kancelársky stôl s drevenou doskou typ  Stb 1860 alebo ekvivalent vo farebnom vyhotovení: kovová konštrukcia farba RAL 9005 čierna, melamínová doska odtieň Sonoma Oak ks 32
výška: mm 745
šírka: mm 1800
hĺbka:  mm mm 600
hmotnosť:  31 kg kg 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál - základ stola: masívna kovová konštrukcia farba RAL 9005 čierna z 50 x 50 mm profilov
materiál - pracovná plocha: melamínová doska
farebnosť - základ stola: farba RAL 9005 čierna
farebnosť - pracovná plocha: odtieň Sonoma Oak
nastaviteľné koncovky nôh: áno, výška od 745 mm do 770 mm
ďalšia súčasť výbavy: držiak na kabeláž a nabíjačky (pod doskou stola)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu  manipuláciu, aby neprišlo k jeho poškodeniu.
Na dodací list a faktúru požadujeme uviesť číslo zmluvy z EKS.
Požadujeme 30 dňovú splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový rovnakých parametrov.
Dopravu tovrau na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu - súp. č. 577 / orient. č. 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.09.2021 12:00 — 11.10.2021 14:00

32,00 kusy

4 620,00

3 850,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom tovare/predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2021 14:29

21.09.2021 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2021 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 13:41 - Vstupná ponuka 4 561,92 € Cena s DPH
20.09.2021 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 4 558,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS