• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 12:14
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 13:05

Detail zákazky Z202118256

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 12:14
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 13:05

Základné údaje

Z202118256

OF-240584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926285

Objednávateľ

00607223

Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoobjemová a vysokootáčková centrifúga s príslušenstvom.

veľkoobjemová, vysokootáčková, centrifúga, rotor, odstredivka

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoobjemová a vysokootáčková centrifúga s príslušenstvom.
Funkcia
Vysokootáčková a veľkoobjemová centrifúga (laboratórna odstredivka) je nevyhnutná pri predanalytickom spracovaní vzorky v rámci monitoringu výskytu SARS-CoV-2 v odpadových vodách. Požadovaný prístroj je charakterizovaný na základe validovanej metodiky detekcie SARS-CoV-2 v odpadových vodách.
V príslušenstve je  zahrnuté aj vybavenie pre následnú optimalizáciu metodiky ako napr. zvýšenie / zníženie centrifugačného objemu, zmena centrifugačných otáčok alebo navýšenie počtu analyzovaných vzoriek. Zvýšenie centrifugačného objemu (vďaka veľkoobjemovým skúmavkám) umožní rýchlejšiu a efektívnejšiu prácu so vzorkami odpadových vôd.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový možný objem ml 4x750
Regulácia teploty v rozsahu °C -20 +40
Pamäť na uloženie  programov ks 20
Nastavenie  nábehových a brzdných rámp ks 10
750 ml centrifugačné fľaše, materiál PPCO ks 24
250 ml centrifugačné fľaše, materiál PPCO ks 24
Predpokladaný odber ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia predchladenia komory áno
Prepínanie medzi hodnotami „RPM“ a „RCF“ áno
Nastavenie centrifugačného času minimálne v rozsahu 0,5 až 120 minút áno
Stolové prevedenie áno
Výkyvný rotor so závesmi a adaptérmi pre centrifugáciu 750 ml centrifugačných fliaš, dosiahnutie min. 5400 g áno
Uhlový rotor s adaptérmi pre centrifugáciu 15ml a 50 ml skúmaviek s okrúhlym aj kónickým dnom a centrifugačných fliaš s objemom 250 ml, dosiahnutie min. 13 100 g áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požadujeme certifikát konformity s Európskymi štandardami.
Požadujeme certifikát kvality.
Požadujeme validačný protokol.
Dodacia lehota 4 týždne.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak požadovaný tovar nebude spĺňať požadované parametre a kvalitu.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru ( doprava ).
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1.dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Všetky požadované doklady treba predložiť do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.10.2021 00:00

1,00 ks

26 041,00

21 701,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme certifikát konformity s Európskymi štandardami. Požadujeme certifikát kvality. Požadujeme validačný protokol.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2021 09:38

13.09.2021 12:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 12:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 15:06 - Vstupná ponuka 26 041,00 € Cena s DPH
13.09.2021 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 26 034,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS