• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202118252

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202118252

OF-241145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944678

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky a dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,10
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 21 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Stravná poukážka musí obsahovať číselný a čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky e-mailom alebo telefonicky.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za sprostredkované služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Poplatok za sprostredkovateľské služby  pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu.
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 3 % z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke.
Celková cena fakturovaná za stravné poukážky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platcom DPH.
Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu).
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorazovo, najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať.  Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 100 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trnava a s minimálne 4 obchodnými reťazcami v okrese Trnava. Ich zoznam predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa).
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov raz mesačne približne po 1 800 ks.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu - súp. č. 577 / orient. č. 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

21 600,00 kusy

88 560,00

88 560,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2021 08:31

22.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 08:38 - Vstupná ponuka 88 560,00 € Cena s DPH
09.09.2021 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 88 558,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS