36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky a dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,10 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 21 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Stravná poukážka musí obsahovať | číselný a čiarový kód |
Názov |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky e-mailom alebo telefonicky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za sprostredkované služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za sprostredkovateľské služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu. |
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 3 % z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke. |
Celková cena fakturovaná za stravné poukážky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platcom DPH. |
Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu). |
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorazovo, najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje. |
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 100 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trnava a s minimálne 4 obchodnými reťazcami v okrese Trnava. Ich zoznam predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa). |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne približne po 1 800 ks. |
Nám. J. Herdu - súp. č. 577 / orient. č. 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
21 600,00 kusy
88 560,00
88 560,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2021 08:31
22.09.2021 09:00
22.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2021 08:38 - Vstupná ponuka | 88 560,00 | € | Cena s DPH |
09.09.2021 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 558,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: