• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 12:54

Detail zákazky Z202118248

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 12:54

Základné údaje

Z202118248

OF-240297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5937896

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobná mechanizácia

krovinorez, vibračná doska, stolová brúska, kompresor olejový

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 42650000-7 - Pneumatické alebo motorové ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobná mechanizácia
Funkcia
Drobná mechanizácia sa využíva pri opravách vozidiel, mechanizmov a pri údržbe ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krovinorez Stihl FS 131 alebo lepší ekvivalent ks 10
Motorová píla Stihl MS 261 alebo lepší ekvivalent ks 3
Vyvetvovacia píla Stihl HT 133 alebo lepší ekvivalent ks 3
Ručná rezačka asfaltu Stihl TS 420 alebo lepší ekvivalent ks 1
Stojanová vŕtačka PROMA B-1316 B/400 alebo lepší ekvivalent ks 1
Vibračný pech Verke s motorom HONDA (78 kg) alebo lepší ekvivalent ks 1
Pneumatická uťahovačka MAKITA TW 1000 alebo lepší ekvivalent ks 1
Motorová píla STIHL MS 151 TC alebo lepší ekvivalent ks 2
Zemný vrták STIHL BT 131 alebo lepší ekvivalent ks 1
Motorová píla STIHL MS 362 alebo lepší ekvivalent ks 2
Štartovací vozík BOOSTER 6200, 570 A alebo lepší ekvivalent ks 2
Kompresor TARGET TA 348B - 3 piesty, 100l + príslušenstvo alebo lepší ekvivalent ks 1
Pákové kliešte MILWAUKEE 610-720 mm nastaviteľné alebo lepší ekvivalent ks 2
Viacúčelový vysávač Kärcher WD 6 P Premium alebo lepší ekvivalent ks 1
Benzínový fukár a vysávač Husquarna 525 BX alebo lepší ekvivalent ks 3
Príklepová vŕtačka MAKITA HR2630T 800W, 2,4J alebo lepší ekvivalent ks 1
Stavebná miešačka 180l, 220 V ks 2
Kalové čerpadlo Honda WT30 alebo lepší ekvivalent ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými a vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny predmetu.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku.
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Záručný a pozáručný servis.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

22.09.2021 07:00 — 22.10.2021 13:56

40,00 ks

21 221,19

21 221,19

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť návrh plnenia zmluvy, vrátane ekvivalentov k požadovaným druhom tovarov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2021 09:32

16.09.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 670
 87
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 16:10 - Vstupná ponuka 21 221,19 € Cena bez DPH
16.09.2021 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka 21 221,15 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS