• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 14:10

Detail zákazky Z202118247

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 14:10

Základné údaje

Z202118247

OF-241187

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944682

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrické panvy

Elektrické panvy, panvica, panva, zariadenie na prípravu jedál, hromadné stravovanie

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 51100000-3 - Inštalácia elektrických a mechanických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrické panvy
Funkcia
Príprava jedál v prevádzke hromadného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 Panvica elektrická 80 l ks 1
Položka č. 2 Panvica elektrická 50 l ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 Panvica elektrická 80 l
1.1Rozmer 800x900x900 mm (šxhxv)
1.2 Príkon elektro 15 kW
1.3 Napätie 400V
1.4 Rozmer dna 720x560mm (šxh)
1.5 Prevedenie vane nerez
1.6 Prevedenie dna teplovodná zliatina
1.7 Sklápanie ručné mechanické
1.8 Regulácia teploty 50 – 300 °C
1.9 Prívod vody áno
Položka č. 2 Panvica elektrická 50 l
2.1 Rozmer 800x700x900 mm (šxhxv)
2.2 Príkon elektro 10,5 kW
2.3 Napätie 400V
2.4 Rozmer dna 720x430mm (šxh)
2.5 Prevedenie vane nerez
2.6 Prevedenie dna teplovodná zliatina
2.7 Sklápanie ručné mechanické
2.8 Regulácia teploty 50 – 300 °C
2.9 Prívod vody áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru:
- 1.1. V lehote do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy
- 1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 15,00 hod.
- 1.3 Do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením,
-1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
2. Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku
3. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi.
4. Súčasťou dodania zariadenia je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi  kontaktné údaje na servisného technika dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy.
5. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nezodpovedá požiadavkám na predmet zákazky uvedeným v tomto formulári
7. Záručná doba minimálne 24 mesiacov
8. Počas záručnej doby sa požaduje zabezpečenie záručného servisu s nástupom na servis do 24 hod. od nahlásenia závady dodávateľovi, v prípade že vada bola nahlásená po 16:00 hod. alebo počas mimopracovného dňa požaduje sa nástup technika do 48 hodín od nasledujúceho pracovného dňa.
9. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
10.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
11.Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom.
12. Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry.
13.Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania  ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  dodaním objednaného zariadenia a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
14. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
15. Opakovaný výskyt nedostatkov, nedodržanie požadovaných parametrov a množstva, nesplnenie termínu dodania predmetu zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice - kúpele, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

27.09.2021 08:00 — 29.11.2021 15:00

2,00 ks

4 377,00

4 377,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

-Technický produktový list výrobku v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) - Kalkulácia ceny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2021 08:35

22.09.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 484
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2021 08:48 - Vstupná ponuka 4 377,00 € Cena bez DPH
10.09.2021 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS