35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Zaobstaranie sieťového úložiska NAS
sieťové úložisko, NAS
Tovar, Služba
1. Zaobstaranie sieťového úložiska NAS
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťové úložisko NAS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Synology RS3621xs+ RackStation (8C / XeonD-1541 / 2,1-2,7GHz / 8GB RAM / 12xSATA / 2xUSB3.0 / 4xGbE / 2x10GbE / 2xPCIe) | ks | 2 | ||
Synology M.2 NVMe SSD rady SNV3000 – SNV3500 – 800 GB | ks | 4 | ||
Synology 2.5“ SATA SSD SAT5200 – SAT520 – 3840 GB | ks | 4 | ||
Synology HAT53 – 12TRB 3.5“ SATA HDD | ks | 8 | ||
Synology Rail Kits Sliding (posuvné) | ks | 2 | ||
Synology Adaptér M.2 SSD M2D20 | ks | 2 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto dodania bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste dodania |
I.3 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné dodanie. |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, v zmysle Prílohy č. 1 tohto Opisného formuláru, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
I.4 Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a balení, vyrobený od výrobcu príslušnej značky. |
I.5 Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.7 Dodávateľ je povinný dodať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
I.8 Ak sa v technických vlastnostiach uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími parametrami bez potreby akýkoľvek ďalších nákladov Objednávateľa. |
I.9 V prípade, že Dodávateľ ponúkne riešenie, ktoré považuje za ekvivalentné k požadovanej špecifikácii a osobitným požiadavkám, požaduje Objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentné riešenie a súčasne požaduje predloženie úplnej dokumentácie k dodávanému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentné riešenie. |
I.10 Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
II. CENA |
I.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním tovaru v rámci predmetu zákazky. |
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania zmluvy. |
II.4 Celková cena za predmet zmluvy bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru/služieb, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek. |
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.6 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet dodania bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH podľa prílohy č.1 tohto Opisného formuláru. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR. |
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti dodávaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek |
V.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dubravska cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
23.09.2021 12:00 — 27.09.2021 12:00
22,00 v zmysle opisného formulára
15 562,15
15 562,15
v zmysle opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2021 14:57
14.09.2021 11:00
14.09.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2021 15:26 - Vstupná ponuka | 15 562,15 | € | Cena bez DPH |
07.09.2021 17:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 535,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: