• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:08
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:00

Detail zákazky Z202118234

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2021 10:08
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2021 11:00

Základné údaje

Z202118234

OF-204706

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5934699

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50886771

AQUA PRO EUROPE, a.s.

Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu

Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu
Funkcia
Poskytnutie komplexnej revitalizácie dispenzorov na vodu – servis, údržba a hygienická sanitácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dávkovač pripojovací SO 702 - Borovinská cesta Zvolen ks 4
Dávkovač pripojovací SO 702 - Jana Jiskru 3 ks 6
Dávkovač pripojovací SO 702 - VÚ3030 Močiar - Podhorie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Komplexná revitalizácia zariadenia zahŕňa fyzickú kontrolu zariadenia, hygienickú sanitáciu (komplexné prečistenie zariadenia, dezinfekcia výpustov roztokom); výmena filtrov; test funkčnosti;  deinštalácia a inštalácia zariadenia po revitalizácií, doprava. V cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím hygienickej sanitácié a údržby zariadení. Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi
Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán.
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodá objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať služby podľa tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uplynie poskytovateľovi platnosť oprávnenia na poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy, je povinný si toto oprávnenie obnoviť a túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi.
Dodávateľ poskytuje záruku na poskytnuté služby 12 mesiacov a na filter 6 mesiacov. V prípade výmeny filtra je dodávateľ povinný použiť len originálne a nové náhradné diely. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia zariadenia a potvrdením i podpismi oprávnených osôb zmluvných strán na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia po poskytnutí služby.
V prípade vadného plnenia je objednávateľ povinný najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby vadu oznámiť dodávateľovi písomne emailom, alebo poštovou zásielkou .
Oznámenie o vadách (reklamácia) musí obsahovať: - identifikačné údaje objednávateľa a poskytovateľa, - číslo akceptovanej objednávky, - identifikácia zariadenia, - popis vady, - lehota a miesto poskytnutia služby, - nárok zo zodpovednosti za vady, - dátum vyhotovenia reklamácie, - meno, priezvisko a podpis oprávnenej osoby objednávateľa
Náklady na odstránenie vád ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád znáša poskytovateľ. Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianská cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

21.09.2021 13:14 — 19.10.2021 13:16

1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)

1 197,46

1 197,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2021 09:26

17.09.2021 10:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2021 10:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2021 11:30 - Vstupná ponuka 1 197,46 € Cena s DPH
13.09.2021 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 197,46 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS