30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
|
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hasiaci prístroj prenosný snehový 5kg S5KTe | ks | 15 | ||
| Hasiaci prístroj prenosný práškový P6Te 6kg | ks | 67 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
| Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
| Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
| Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok. |
| Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky. |
| Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
| Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
| Miesto plnenia: Trnava |
| Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
| V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Univerzitné námestie č.2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
13.09.2021 08:00 — 15.10.2021 13:00
1,00 súbor položiek zákazky
267,87
267,87
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.08.2021 10:54
06.09.2021 08:00
06.09.2021 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.08.2021 11:40 - Vstupná ponuka | 267,87 | € | Cena bez DPH |
| 06.09.2021 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 260,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: