• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118212

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118212

OF-241113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5916407

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske nožnice 25 cm, s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele ks 2
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm, modrá tuha ks 60
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm, červená tuha ks 50
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm, zelená tuha ks 20
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm, čierna tuha ks 20
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom a fluorescenčným voľným atramentom na vyznačovanie textu. Uzáver s klipom. Šírka stopy 1-3,5 mm. Farba žltá ks 10
Sada zvýrazňovačov so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Uzáver s klipom. Šírka stopy 2-5 mm, 4 farby. sada 32
Fixy 4 farby v balení sada 15
Kancelárska zošívačka kovová na 30 listov, kapacita náplne 100 spiniek veľkosti 24/6 ks 7
Výkonný dierovač s celokovovým telom s posuvným príložníkom. Rozpätie dier 8 cm. Kapacita dierovania 30 listov. ks 5
Násuvné chrbty pre rýchloväzbu šírky 3 mm. Balenie 50 ks. Farba biela. bal. 1
Stolné ručné strúhadlo na ceruzky ks 5
Mikroceruzka PILOT "Réxgrip begreen" 0,5 mm alebo ekvivalent ks 10
Korekčný roller "Pritt refill roller", šírka stopy 4,2 mm x 12 m alebo ekvivalent ks 40
Náhradná náplň do korekčného rolleru "Pritt refill roller", šírka stopy 4,2 mm x 12 m alebo ekvivalent ks 40
Korektor tekutý ks 7
Náplň do mikroceruzky 0,5 mm, H/2H ks 10
Lepiaca tytinka Pritt Stick 40 g alebo ekvivalent ks 40
Tekuté lepidlo Pritt Gramafix 100 g alebo ekvivalent ks 5
Lepiaca páska kancelárska  12 mm x 10 m ks 25
Lepiaca páska kancelárska 19 mm x 33 m ks 25
Lepiaca páska kancelárska 24 mm x 30 m ks 20
Lepiaca páska transparentná 48 mm x 66 m ks 12
Lepiaca páska akrylová priehľadná 75 mm x 66 m ks 4
Lepiaca páska akrylová hnedá 75 mm x 66 m ks 4
Plastová guma čierna, bez latexu, 60x21x10 mm v papierovej tube ks 25
Kancelársky klip 41 mm,  čierny, 12 ks v balení bal. 4
Kancelársky klip 32 mm, farebný, 24 ks v balení bal. 2
Spinky do zošívačky 24/6,  v balení 1000 ks bal. 30
Spinky do zošívačky 23/10, v balení 1000 ks bal. 5
Listové spony farebné 32 mm potiahnuté plastom, 100 ks v balení bal. 20
Samolepiace záložky 12x45 mm - bal. 5x25 bal. 30
Biele poznámkové bloky so 700 lístkami v tvare kocky v rovnej nelepenej úprave, rozmery 83x83x75 mm ks 40
Bloček kocka neónová samolepiaca, rozmery 75x75 mm, 450 lístkov ks 35
Blok poznámkový s kovovou špirálou po dlhšej strane, A5, linajkový, 80 listový ks 15
Spisová doska so šnúrkami A5 ks 50
Spisová doska s propylénu A5 s cvokom ks 10
Spisová doska formát DL (obálka) transparentná ks 10
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z eko kartónu Ekonomik, gramáže 200 g, balenie 100 ks bal. 1
Odkladacie mapy A4 s 3 chlopňami z eko kartónu ks 50
Odkladacie mapy A4 s 3 chlopňami a gumičkou z eko kartónu ks 70
Plastový obal formátu A4 s tromi chlopňami zo silného polypropylénu hrúbky 500 µm s gumičkou číry. ks 60
Euroobal A4, 50ųm, matný, bal.=100ks bal. 10
Priehľadný obal na dokumenty z polypropylénu. Otvor zhora a po dlhšej strane („L“). Formát A4, hrúbka 110 mic. Balenie 100 ks. bal. 4
Plastový rýchloviazač z polypropylénu  A4 , rozmerov 310x235x10mm "IRIS"   alebo ekvivalent ks 30
Stohovateľný odkladač formátu A4 z nepriehľadného plastu modrej farby ks 10
Jednodoska A4 s klipom ks 10
Dvojhárky linajkové, bal. 250 ks bal. 3
Pokladničná kniha neprepisová A4, 100 listov ks 3
Etikety univerzálne 70 x 37 mm, 100 hárkov v balení bal. 2
Etikety 105 x 35 mm, 100 hárkov v balení bal. 2
Korková nástenka 900 x 1200 mm ks 1
Obal PVC - puzdro 60 x 90 mm ks 50
Obal na kartu z tvrdého materiálu durafol, rozmer 54 x 85 mm ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osvaldova 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.09.2021 11:00

54,00 položky

1 589,78

1 589,78

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.08.2021 09:46

07.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2021 09:21 - Vstupná ponuka 1 589,77 € Cena s DPH
07.09.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 581,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS