• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 12:20

Detail zákazky Z202118206

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 12:20

Základné údaje

Z202118206

OF-240943

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926357

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie a podpora One Identity Safeguard

podpora, licencie, One Identity, Safeguard

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 48219700-3 - Softvérový balík pre servery na komunikáciu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie a podpora One Identity Safeguard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 rok Support and Subscriptions pre SAFEGUARD APPLIANCE 2000 SOFTWARE w/APPLIANCE PK 24x7 MAINTENANCE RENEWAL 10 hosts ks 1
1 rok Support and Subscriptions pre ONE IDENTITY SAFEGUARD PRRIVILEGED SECURITY BUNDLE 10 SYSTEM 24x7 MAINTENANCE RENEWAL PACK 10 hosts ks 1
ONE IDENTITY SAFEGUARD PRRIVILEGED SECURITY BUNDLE SYSTEM LICENSE/24X7 MAINT PACK (Password, Analitics, Maintenance) ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platnosť licencií a podpory One Identity Safeguard v termíne od 16.9.2021 do 15.9.2022.
Dodávateľ zabezpečí kontrolu existujúcich nastavení a parametrov, aktiváciu podpory a doplnených licencií.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2021 00:00 — 15.09.2022 23:59

1,00 celý rozsah

21 679,60

18 066,33

Dodávateľ zabezpečí kontrolu existujúcich nastavení a parametrov, aktiváciu podpory a doplnených licencií.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2021 14:42

13.09.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 11:52 - Vstupná ponuka 20 940,00 € Cena s DPH
09.09.2021 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 20 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS