36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
36605751
MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.
1. mája 220/19, Poprad, 05801, SVK
Ochranné obleky - typ 3,4,5
Overaly, OOPP, ochranné obleky
Tovar, Služba
1. Ochranný overal proti pandémií COVID-19
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi |
zníženie dopadov pandémie COVID-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
overal vo veľkosti L,XL,XXL | ks | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorazový overal s prelepenými švami a kapucňou s ochranou typu 3B/4B/5B | áno |
Odev musí poskytovať zvýšenú ochranu proti veľmi jemným časticiam, postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami, použiteľný pri kontakte s krvou, kontaminovanými kvapalnými a infekčnými látkami | áno |
Každý overal je samostatne zabalený v hygienickom obale, odev alebo minimálne jeho jednotlivý obal musí obsahovať všetky piktogramy súvisiace s normamy, ktoré príslušná OOPP norma spĺňa. | áno |
Vyrobený z netkanej textílie s laminátovou povrchovou úpravou. | áno |
Ukončenie na rukávoch a v členkovej časti gumičkou alebo manžetou | áno |
Panelová konštrukcia kapucne pre dokonalú kompatibilitu s ďalšími OOPP | áno |
Obojsmerný zips | áno |
Odev nezaťažujúci tepelne organizmus, zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia. | áno |
Výrobok v zhode s normami: EN 14126, EN 14605, EN ISO 13982-1, EN 1149-5, EN 1073-2 | áno |
Veľkosť: | L, XL, XXL |
Názov |
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi osobné a ochranné pracovné prostriedky (ďalej len „tovar") a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. |
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávanie predmetu Zmluvy počas trvania Zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH). |
Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v podrobnom aktualizovanom rozpočte. V kúpnych cenách uvedených v podrobnom aktualizovanom rozpočte je zahrnutá DPH, prípadne clo, náklady na dopravu a iné, ak nie je v tejto zmluve dohodnuté inak. |
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie min. požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obch.značiek), nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi bezplatné vzorky tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, v počte 1ks z každej veľkosti do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že uvedené vzorky nebudú vyhovujúce, bude to dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad. |
Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru doručiť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí Cenu za MJ v € bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v € s DPH príslušnej položky, a to fyzicky spolu s tovarom a zároveň elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári v deň dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do piatich pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 0,05 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod. |
Dodací termín dodania tovaru začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak Dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list. |
Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
6 000,00 ks
14 999,00
14 999,00
Všetko potrebné je uvedené v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2021 08:53
13.09.2021 09:00
13.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2021 15:05 - Vstupná ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
13.09.2021 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 879,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: