• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 10:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 10:40

Detail zákazky Z202118198

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 10:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 10:40

Základné údaje

Z202118198

OF-241148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926283

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

36605751

MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.

Scherfelova 1359/38, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné obleky - typ 3,4,5

Overaly, OOPP, ochranné obleky

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranný overal proti pandémií COVID-19
Funkcia
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi
zníženie dopadov pandémie COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
overal vo veľkosti L,XL,XXL ks 6000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazový overal s prelepenými švami a kapucňou s ochranou typu 3B/4B/5B áno
Odev musí poskytovať zvýšenú ochranu proti veľmi jemným časticiam, postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami, použiteľný pri kontakte s krvou, kontaminovanými kvapalnými a infekčnými látkami áno
Každý overal je samostatne zabalený v hygienickom obale, odev alebo minimálne jeho jednotlivý obal musí obsahovať všetky piktogramy súvisiace s normamy, ktoré príslušná OOPP norma spĺňa. áno
Vyrobený z netkanej textílie s laminátovou povrchovou úpravou. áno
Ukončenie na rukávoch a v členkovej časti gumičkou alebo manžetou áno
Panelová konštrukcia kapucne pre dokonalú kompatibilitu s ďalšími OOPP áno
Obojsmerný zips áno
Odev nezaťažujúci tepelne organizmus, zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia. áno
Výrobok v zhode s normami: EN 14126, EN 14605, EN ISO 13982-1, EN 1149-5, EN 1073-2 áno
Veľkosť: L, XL, XXL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi osobné a ochranné pracovné prostriedky  (ďalej len „tovar") a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávanie predmetu Zmluvy počas trvania Zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v podrobnom aktualizovanom rozpočte. V kúpnych cenách uvedených v podrobnom aktualizovanom rozpočte je zahrnutá DPH, prípadne clo, náklady na dopravu a iné, ak nie je v tejto zmluve dohodnuté inak.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie min. požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obch.značiek), nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi bezplatné vzorky tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, v počte 1ks z každej veľkosti do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že uvedené vzorky nebudú vyhovujúce, bude to dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad.
Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru doručiť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí Cenu za MJ v € bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v € s DPH príslušnej položky, a to fyzicky spolu s tovarom a zároveň elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári v deň dodania tovaru.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do piatich pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 0,05 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod.
Dodací termín dodania tovaru začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak Dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

6 000,00 ks

14 999,00

14 999,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Všetko potrebné je uvedené v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2021 08:53

13.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 108
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2021 15:05 - Vstupná ponuka 14 990,00 € Cena bez DPH
13.09.2021 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 14 879,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS