• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 11:30

Detail zákazky Z202118185

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 11:30

Základné údaje

Z202118185

OF-241149

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5921931

Objednávateľ

35542764

Školská kuchyňa a školská jedáleň

Trebišovská 10, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36208027

Prvá cateringová spol. s r. o.

Holubyho 12, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detská krupica, 500 g kg 50
Krupica bezlepková 400 g ks 10
Krúpy jačmenné č. 7, 500 g kg 15
Strúhanka, 500 g kg 100
Strúhanka so sezamom 1750 g ks 8
Strúhanka kukuričná 1 kg ks 56
Vločky ovsené, 400 g kg 50
Múka pšeničná, hladká špeciál, 1 kg kg 700
Múka pšeničná, hrubá, 1 kg kg 500
Múka pšeničná, polohrubá, 1 kg kg 1300
Múka bezlepková, 1 kg kg 10
Múka pohánková, 1 kg kg 10
Múka špaldová, 1 kg kg 10
Múka strukovinová, 1 kg kg 10
Bulgur,  1 kg kg 120
Ryža Parboiled dlhá, 5 kg kg 100
Ryža guľatá, 1 kg kg 300
Ryža jazmínová, 1 kg kg 400
Ryža dlhá, 5 kg kg 200
Ryža divoká. 5 kg kg 100
Ryža basmati, 5 kg kg 100
Pohánka, 500 g kg 10
Cukor kryštálový, 1 kg kg 250
Cukor práškový, 1 kg kg 100
Cukor kryštálový hnedý, 1 kg kg 50
Vanilkový cukor, 20 g ks 300
Vanilkový cukor, 1 kg kg 10
Fazuľa suchá farebná 500 g kg 50
Fazuľa  farebná PINTO, 5 kg kg 50
Fazuľa suchá biela, 5 kg kg 100
Fazuľa suchá biela veľká, 500 g kg 50
Šošovica veľkozrná, 500 g kg 30
Šošovica veľkozrná, 5 kg kg 150
Hrach suchý lúpaný 500 g kg 20
Hrach suchý lúpaný  kg kg 100
Cícer suchý, 500 g kg 100
Semolinové cestoviny, 5 kg kg 800
Cestovina celozrná, 5 kg kg 100
Cestovina bezlepková, 400 g ks 10
Cestovina domáca, 250 g ks 100
Cestovina špecle, 1 kg kg 90
Cestovina Gnoci, 5 kg kg 100
Cestovina semolinová - lasagne, 4 kg kg 90
Kuskus 5 kg kg 100
Cestovina viacvaječná, 1 kg kg 50
Zlatý klas, 1 kg kg 15
Puding v prášku, 1 kg kg 20
Solamyl, 1 kg kg 10
Mak mletý, neochuteny, 1 kg kg 10
Kakao holandské ,100 g ks 60
Soľ, 1 kg kg 280
Soľ morská, 1 kg kg 30
Vegeta bez glutamanu, 200g ks 20
Vegeta  bez glutamanu, 2,25 kg ks 3
Vegeta bez glutamanu, 1 kg ks 20
Mletá paprika, červená, sladká  1 kg ks 40
Mletá paprika, červená, sladká 250 g ks 50
Olej olivový extra panenský, 500 ml ks 50
Olej olivový extra panenský, 1 l l 50
Olej 100% slnečnicový ,1 l l 300
Olej fritol, 2 l l 400
Olej raciol, 1 l l 300
Olej vénusz, 1 l l 300
Olej vénusz, 5 l l 600
Olej raciol, 5 l l 300
Horčica, 1 kg ks 50
Horčica, 5 kg ks 20
Džem, /rôzne druhy ovocia/, 4 kg kg 40
Lekvár slivkový 4 kg kg 80
Včelí med kvetový a lesný, 900 g ks 100
Zemiakové cesto, 10 kg kg 300
Slovenské halušky, 10 kg kg 500
Korenie čierne mleté, 500 g ks 5
Korenie čierne celé, 500 g ks 5
Korenie grilovacie, 500 g ks 3
Korenie nové, 500 g ks 5
Rasca mletá 500 g ks 10
Majorán drvený,  500 g ks 5
Rasca celá, 500 g ks 10
Worcesterská omáčka, 1 l ks 3
Droždie sušené, 500 g kg 20
Droždie čerstvé, 42 g ks 96
Ocot 8%, 1 l ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 13.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH .
21.Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného predmetu zákazky, čestné vyhlásenie, že spĺňa podmienky účasti v súlade s § 32, od. 1) zákona 343/2015 Z.z., potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štátneho orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou zákazky, že disponuje motorovými vozidlami (certifikát ATP)
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišovská, 10, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

27 075,48

27 075,48

nie sú

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2021 13:34

09.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 14:10 - Vstupná ponuka 27 075,48 € Cena s DPH
08.09.2021 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka 27 000,37 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS