• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202118153

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2021 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202118153

OF-241081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5946784

Objednávateľ

00800520

Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica

Cesta olympionikov 3, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a § 120, ods. 3 zákona č. 281/2015 Z. z. o štátnej službe profesionálnych vojakov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky € 4,20
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 21 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka musí obsahovať poučenie pre spotrebiteľa
Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta) stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmetom plnenia bude záväzok dodávateľa zabezpečiť poskytovanie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa v zmluvných zariadeniach dodávateľa, akceptujúcich tieto stravné poukážky, vrátane dodania stravných poukážok podľa požiadaviek objednávateľa.
Presné požadované množstvá, nominálnu hodnotu stravných poukážok a požadované miesto ich dodania uvedie objednávateľ v samostatných záväzných objednávkach. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od prevzatia/doručenia objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesta určené v objednávke.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo odobratých stravných poukážok uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý predstavuje vysúťaženú celkovú cenu plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 08:00 h. do 14:00 h.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku a bezplatne vrátiť dodávateľovi. V prípade vrátenia týchto neplatných stravných poukážok, dodávateľ nemá nárok na úhradu akýchkoľvek storno poplatkov, ako ani iných nákladov.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a poplatkom za sprostredkované stravovacie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Poplatok za sprostredkované stravovacie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné nároky a náklady spojené s dodaním.
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako tie, ktoré sú uvedené v zmluve.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným spôsobom.
Celková cena fakturovaná za stravné poukážky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru, pokiaľ stravné poukážky nebudú dodané v zmysle objednávky riadne, v požadovanej kvalite a množstve.
Objednávateľ má právo počas platnosti zmluvného vzťahu požadovať bezplatnú zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Zmena nominálnej hodnoty je účinná dňom, kedy dodávateľ zo strany objednávateľa obdrží objednávku, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto zmluve sa v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky nevyžaduje.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby.
Objednávateľ má právo na bezplatné vrátenie nepoužitých stravných poukážok. Dodávateľ je povinný tieto nepoužité stravné poukážky spätne odobrať a bezodkladne vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa konečnej zmluvnej cene vrátených stravovacích poukážok, bez účtovania si storno, či iných podobných poplatkov. Za účelom vrátenia tejto sumy dodávateľ vystaví dobropis, ktorý doručí objednávateľovi a sumu poukáže (vráti) v prospech bankového účtu objednávateľa.
Dodávateľ je povinný prijať od objednávateľa nepoužité stravovacie poukážky aj v prípade zániku zmluvy pred dohodnutou dobou platnosti zmluvy.
Objednávateľ vyžaduje listinnú formu stravných poukážok, nepripúšťa ekvivalent, pretože jeho opis nie je nastavený na konkrétnu značku stravných poukážok.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
Ostatné sa riadi OPET, druhá časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne 3 mesiace po dodaní stravných poukážok
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hutná 3, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.09.2021 07:00 — 23.09.2022 15:00

21 000,00 ks

88 200,00

88 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2021 15:46

23.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2021 15:52 - Vstupná ponuka 88 200,00 € Cena s DPH
10.09.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 88 199,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS