30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola (revízia) prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hasiaci prístroj prenosný práškový 6kg | ks | 73 | ||
Hasiaci prístroj prenosný práškový 2kg | ks | 1 | ||
Hasiaci prístroj prenosný halónový 2kg | ks | 3 | ||
Hasiaci prístroj prenosný práškový 1kg | ks | 7 | ||
Hasiaci prístroj pojazdný S2x30 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Názov |
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok. |
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
Miesto plnenia: Bratislava III. |
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.09.2021 08:00 — 15.10.2021 14:00
1,00 súbor položiek zákazky
285,43
285,43
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2021 11:11
03.09.2021 11:15
03.09.2021 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2021 12:42 - Vstupná ponuka | 285,43 | € | Cena bez DPH |
30.08.2021 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 209,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: