• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2021 12:15

Detail zákazky Z202118142

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2021 12:15

Základné údaje

Z202118142

OF-241003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5910539

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola (revízia) prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hasiaci prístroj prenosný práškový 6kg ks 73
Hasiaci prístroj prenosný práškový 2kg ks 1
Hasiaci prístroj prenosný halónový 2kg ks 3
Hasiaci prístroj prenosný práškový 1kg ks 7
Hasiaci prístroj pojazdný S2x30 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich ....
1. Revízia hasiacich prístrojov ....prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok.
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky.
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú  protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok
Miesto plnenia: Bratislava III.
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody.
V zmysle ustanovení OPET  si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

13.09.2021 08:00 — 15.10.2021 14:00

1,00 súbor položiek zákazky

285,43

285,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.08.2021 11:11

03.09.2021 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2021 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 610
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2021 12:42 - Vstupná ponuka 285,43 € Cena bez DPH
30.08.2021 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 209,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS