17050561
Stredná odborná škola strojnícka
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.3. Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks
multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. 2.1.1.3. Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks |
Model Canon image RUNNER C1225iF alebo ekvivalent |
Farebné laserové multifunkčné zariadenie na formát A4 (štandardná skenovacia jednotka/tlačiareň) Dostupné hlavné funkcie: Tlač, kopírovanie, skenovanie, odosielanie a fax (štandard) |
Zariadenie pre rýchlu distribúciu vzdelávacích materiálov pedagogickými a odbornými zamestnancami v rámci extra hodín a mimoškolskej aktivity. Zariadenie budú využívať na svoju činnosť aj členovia pedagogických klubov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rýchlosť tlače (čiernobiela/farebná) 25/25 str./min. (A4 jednostranne), 26/26 str./min. (A5 jednostranne), 25/25 str./min. (A4 obojstranne), 26/26 str./min. (A5 obojstranne) | |
Metóda tlače: Farebná tlač laserovým lúčom | |
Rozlíšenie tlače: Ekvivalentné rozlíšenie 2 400 dpi x 600 dpi, 600 dpi x 600 dpi | |
Obojstranná tlač: Automatická (v štandardnej výbave), Priama tlač: Možnosť priamej tlače z pamäťového kľúča USB | |
Podporované typy súborov: JPEG, TIFF, PDF, Tlač zo zariadení pripojených na internet. | |
Vstup na papier (štandard) 1 kazeta s kapacitou 550 listov (80 g/m2), 100-listový (80 g/m2) univerzálny zásobník | |
Vstup na papier (voliteľný) 1 kazeta s kapacitou 550 listov (80 g/m2) (kazetová podávacia jednotka AJ1) 3 kazety s kapacitou 550 listov (80 g/m2) (kazetová podávacia jednotka AK1) | |
Maximálna vstupná kapacita papiera 2300 listov (80 g/m2) | |
Výstupná kapacita na papier 250 listov (80 g/m2) | |
Možnosti záverečných úprav | |
Štandard: zakladanie, zoskupovanie | |
Kazety: Tenký papier, obyčajný papier, recyklovaný papier, farebný papier, ťažký papier, dierovaný papier, obálky* * Podpora obálok len cez štandardnú kazetu 1. | |
Viacúčelový zásobník: Tenký papier, obyčajný papier, recyklovaný papier, farebný papier, ťažký papier, dierovaný papier, priehľadné fólie, štítky, obálky (č.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL) | |
Kazeta na papier 1: Štandardná veľkosť: A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, obálky (č.10 (COM10), Monarch, DL) Vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 190,5 mm až 355,6 mm) | |
Kazety na papier 2, 3 a 4: Štandardný formát: A4, B5, A5, Legal, Letter, Executive, Statement Vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 190,5 mm až 355,6 mm) | |
Viacúčelový zásobník: Štandardný rozmer: A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 148 mm až 355,6 mm), obálky (č.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL) | |
Podporované hmotnosti médií • Kazety: 60 až 163 g/m2 • Viacúčelový zásobník: 60 až 220 g/m2 • Obojstranný podávač: 60 až 163 g/m2 | |
Jazyky popisu strany UFRII, PCL5e/6, Adobe PostScript úrovne 3 | |
Fonts • Písma PCL: 93 Roman, 10 Bitmap, 2 OCR • Písma PS: 136 Roman | |
Kompatibilita s operačnými systémami • UFRII: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008R2/Windows 8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 alebo novší) • PCL: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008 R2/Windows 8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2 • PS: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008 R2/Windows8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 alebo novší) • PPD: MAC OS 9.1 alebo novší, MAC OS X (10.3.9 alebo novší), Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 8.1 | |
Hmotnosť cca 43 kg bez tonera |
Názov |
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209. |
Maximálna výška zdrojov na uvedenú zákazku: 2 477,98 Eur s DPH. |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica |
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ multifunkčného zariadenia s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy. |
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry je do 30 dní po dodaní predmetu zákazky. |
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie. |
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar. |
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
13.09.2021 08:00 — 13.10.2021 14:00
1,00 zákazka
2 477,98
2 064,98
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ multifunkčného zariadenia s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2021 10:17
07.09.2021 09:00
07.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2021 00:29 - Vstupná ponuka | 2 470,80 | € | Cena s DPH |
06.09.2021 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 469,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: