• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202118123

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202118123

OF-239907

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5916389

Objednávateľ

17050561

Stredná odborná škola strojnícka

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.3. Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks

multifunkčné zariadenie

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30121200-5 - Zariadenia na fotokopírovanie
  • 30216110-0 - Skenery na používanie s počítačom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2.1.1.3. Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks
Funkcia
Farebné multifunkčné zariadenie formátu A4 - 2 ks
Model Canon image RUNNER C1225iF alebo ekvivalent
Farebné laserové multifunkčné zariadenie na formát A4 (štandardná skenovacia jednotka/tlačiareň) Dostupné hlavné funkcie: Tlač, kopírovanie, skenovanie, odosielanie a fax (štandard)
Zariadenie pre rýchlu distribúciu vzdelávacích materiálov pedagogickými a odbornými zamestnancami v rámci extra hodín a mimoškolskej aktivity. Zariadenie budú využívať na svoju činnosť aj členovia pedagogických klubov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchlosť tlače (čiernobiela/farebná) 25/25 str./min. (A4 jednostranne), 26/26 str./min. (A5 jednostranne), 25/25 str./min. (A4 obojstranne), 26/26 str./min. (A5 obojstranne)
Metóda tlače: Farebná tlač laserovým lúčom
Rozlíšenie tlače: Ekvivalentné rozlíšenie 2 400 dpi x 600 dpi, 600 dpi x 600 dpi
Obojstranná tlač: Automatická (v štandardnej výbave), Priama tlač: Možnosť priamej tlače z pamäťového kľúča USB
Podporované typy súborov: JPEG, TIFF, PDF, Tlač zo zariadení pripojených na internet.
Vstup na papier (štandard) 1 kazeta s kapacitou 550 listov (80 g/m2), 100-listový (80 g/m2) univerzálny zásobník
Vstup na papier (voliteľný) 1 kazeta s kapacitou 550 listov (80 g/m2) (kazetová podávacia jednotka AJ1) 3 kazety s kapacitou 550 listov (80 g/m2) (kazetová podávacia jednotka AK1)
Maximálna vstupná kapacita papiera 2300 listov (80 g/m2)
Výstupná kapacita na papier 250 listov (80 g/m2)
Možnosti záverečných úprav
Štandard: zakladanie, zoskupovanie
Kazety: Tenký papier, obyčajný papier, recyklovaný papier, farebný papier, ťažký papier, dierovaný papier, obálky* * Podpora obálok len cez štandardnú kazetu 1.
Viacúčelový zásobník: Tenký papier, obyčajný papier, recyklovaný papier, farebný papier, ťažký papier, dierovaný papier, priehľadné fólie, štítky, obálky (č.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL)
Kazeta na papier 1: Štandardná veľkosť: A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, obálky (č.10 (COM10), Monarch, DL) Vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 190,5 mm až 355,6 mm)
Kazety na papier 2, 3 a 4: Štandardný formát: A4, B5, A5, Legal, Letter, Executive, Statement Vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 190,5 mm až 355,6 mm)
Viacúčelový zásobník: Štandardný rozmer: A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, vlastná veľkosť (98,4 mm až 216 mm x 148 mm až 355,6 mm), obálky (č.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL)
Podporované hmotnosti médií •    Kazety: 60 až 163 g/m2 •    Viacúčelový zásobník: 60 až 220 g/m2 •    Obojstranný podávač: 60 až 163 g/m2
Jazyky popisu strany UFRII, PCL5e/6, Adobe PostScript úrovne 3
Fonts •    Písma PCL: 93 Roman, 10 Bitmap, 2 OCR •    Písma PS: 136 Roman
Kompatibilita s operačnými systémami •    UFRII: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008R2/Windows 8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 alebo novší) •    PCL: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008 R2/Windows 8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2 •    PS: Windows XP/Server 2003/Vista/Server 2008/Windows 7/Server 2008 R2/Windows8/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 alebo novší) •    PPD: MAC OS 9.1 alebo novší, MAC OS X (10.3.9 alebo novší), Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 8.1
Hmotnosť cca 43 kg bez tonera
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209.
Maximálna výška zdrojov na uvedenú zákazku: 2 477,98 Eur s DPH.
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ multifunkčného zariadenia s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy.
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku.
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry je do 30 dní po dodaní predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady  a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie.
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

13.09.2021 08:00 — 13.10.2021 14:00

1,00 zákazka

2 477,98

2 064,98

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie + cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ multifunkčného zariadenia s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 10:17

07.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2021 00:29 - Vstupná ponuka 2 470,80 € Cena s DPH
06.09.2021 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 469,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS