• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 07:42

Detail zákazky Z202118121

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 07:42

Základné údaje

Z202118121

OF-241093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944672

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kit pre upgrade 3D tlačiarne

3D tlač, MSLA

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Original Prusa SL1 to SL1S upgrade kit
Funkcia
Kit na upgrade 3D tlačiarne Original Prusa SL1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis kit pre upgrade 3D tlačiarne Original Prusa SL1 na verziu SL1S, ktorý prináša monochromatický osvitový displej, 4-krát výkonnejšie UV LED pole a o 25 % väčšiu tlačovú platformu
Obsah kitu monochromatický tlačový displej, SL1S Booster board, SL1S UV LED panel, SL1S tlačová platforma, SL1S vanička na resin, FEP film (3 kusy), externý zdroj Delta 24V 150W
Dodatočné požiadavky kit musí obsahovať všetko potrebné pre upgrade 3D tlačiarne Original Prusa SL1 na verziu SL1S
Špecifikácii vyhovuje napríklad Original Prusa SL1 to SL1S upgrade kit
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane popisu technických parametrov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa na faktúre rozpísať ceny na jednotlivé položky.
Záručná doba sa požaduje minimálne 24 mesiacov, pokiaľ nie je priamo pri položke definovaná iná doba záruky.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa len ako Nový, doposiaľ nepoužitý Tovar v originálnom balení.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.09.2021 10:00 — 08.10.2021 14:00

1,00 ks

340,00

340,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2021 08:01

21.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 526
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2021 08:31 - Vstupná ponuka 339,99 € Cena bez DPH
21.09.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 339,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS