• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 14:50

Detail zákazky Z202118113

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 14:50

Základné údaje

Z202118113

OF-241016

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5919470

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

36040461

Team TENEX s.r.o.

Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úžitkový elektromobil

elektromobil, nákladný elektromobil, úžitkový elektromobil, vozidlo na elektrický pohon

  • 34144900-7 - Vozidlá na elektrický pohon
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úžitkový elektromobil
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úžitkový elektromobil 3,3 kW, 48 V určený na prepravu 2 pasažierov a 550 kg nákladu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dojazd vozidla na jedno nabitie 50 - 60 km
Nabíjanie plnoautomatické z 230 V (16 A) zásuvky áno
Doba nabíjania 4 - 8 hodín
Rozmery: dĺžka vozidla min. 3 205 mm
Rozmery: šírka vozidla min. 1 240 mm
Rázvor kolies min. 1 900 mm
Motor 3,3 kW AC
Batérie 8 ks T-145 s kapacitou 260 Ah
Prenosná nabíjačka 48 V áno
Zabudovaná nabíjačka batérií so zásuvkou DEFA áno
Pozinkovaný rám áno
Hliníková ložná plocha s nosnosťou min. 550 kg áno
Hliníkový nákladový rozmer min. 1 150 x 1 240 x 250 mm
Sklápacie zadné čelo áno
Strecha 45" áno
Bezpečnostné čelné sklo so stieračom a ostrekovačom áno
Kolesá 13" áno
Prevodový pomer 16:1 áno
Predná viacprvková náprava s vinutými pružinami áno
Hydraulické brzdy áno
Plná svetelná inštalácia áno
Systém integrovaných ukazovateľov (LCD displej) áno
Prepínač rýchleho a pomalého chodu (zajac - korytnačka) áno
Signál jazdy vpred áno
Predné/zadné LED svetlá áno/áno
Predný/zadný rúrkový nárazník áno/áno
12 V zásuvka v palubnej doske áno
Priestor na rukavice áno
Ťažné zariadenie áno
Oranžové výstražné svetlo - maják áno
Inštalácia centrálneho systému na plnenie vody 48 V áno
Farba karosérie zelená alebo modrá, prípadne podľa ponuky
Farba sedadiel čierna
3-bodové bezpečnostné pásy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vozidlo je určené len na prevádzku v priestoroch Objednávateľa, nebude určené na prevádzku po verejných komunikáciách.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (ceny musia byť uvedené v EUR bez DPH a ceny uvedené v EUR s DPH) do 7 dní od uzavretia zmluvy aj informáciami v zložení: továrenská značka, model, technické údaje vozidla, výbava.
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodanie do 8 - 10 týždňov od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ ako aj Objednávateľ je povinný bez meškania písomne oznámiť vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku predmetu zmluvy a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty podľa tejto zmluvy.
K elektromobilu budú dodané min. 2 ks kľúče, návod na obsluhu a všetky ostatné potrebné doklady a dokumenty.
Pred dodaním vozidla je potrebné kontaktovať najmenej 3 dni vopred oprávnenú osobu Objednávateľa, ktorá zabezpečí proces preberania.
Záručné podmienky: min. 24 mesiacov na vozidlo bez obmedzenia km a min. 12 mesiacov na trakčné akumulátory.
Požadujeme záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Servisné úkony budú vykonávané v mieste Objednávateľa prípadne si servisný technik/servisný partner Dodávateľa vyzdvihne predmet servisu v mieste umiestnenia elektromobilu a po servisnom úkone ho opäť odovzdá Objednávateľovi buď priamo alebo prostredníctvom servisných partnerov Dodávateľa.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 14.00 hod.
Zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a musí zahŕňať jeho kompletné dodanie na miesto plnenia, inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane DPH a dopravy do miesta plnenia určeného Objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že neposkytuje zálohové platby ani platby vopred.
Platba bude realizovaná po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, cenu bez DPH, cenu s DPH a sadzbu DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti dňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 (piateho) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
V prípade ak Dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku stanovenú v tejto zmluve, je Objednávateľ oprávnený účtovať mu zmluvnú pokutu vo výške 0, 05 % z ceny tovaru/predmetu zmluvy.
Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, VZP OPET a platných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

10.09.2021 12:00 — 19.11.2021 00:00

1,00 ks

16 809,60

16 809,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2021 12:24

08.09.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2021 14:46 - Vstupná ponuka 16 800,00 € Cena s DPH
02.09.2021 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 16 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS