• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202118099

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202118099

OF-241080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5910535

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové utierky, zásobníky

Papierové utierky, zásobník

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: krabice 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: 100% recyklovaný papier
farba: zelená
vrstvy: 1
rozmer: 20x25 cm
balenie: 250 ks v bal./20 bal. v krab.
spôsob skladania: ZZ do zásobníkov
 2. Zásobník na toaletný papier
Funkcia
Zásobník na toaletný papier do priemeru 28 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: plast
farba: biela
rozmery: výška 325 x šŕka 310 x hĺbka 130 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požadujeme dodať rozmer ako je uvedený v technických vlastnostiach.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa. Predmet dodávky rozdeliť na dve faktúry: Papierové utierky 20 krabíc (100 000 ks) +  zásobníky toaletného papiera - 2 ks - jedna faktúra. Papierové utierky 5 krabíc (25 000 ks) - druhá faktúra.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

07.09.2021 09:00 — 30.09.2021 14:00

1,00 celok

394,50

328,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Plnenie zákazky musí spĺňať minimálne požiadavky uvedené v technickej špecifikácii a určený počet kusov jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 08:34

03.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2021 12:52 - Vstupná ponuka 394,49 € Cena s DPH
02.09.2021 22:04 - Najvýhodnejšia ponuka 393,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS