• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 13:50

Detail zákazky Z202118061

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 13:50

Základné údaje

Z202118061

OF-240278

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5921919

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní a kopírovacích zariadení

Tonery, náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery do tlačiarní a kopírovacích zariadení
Funkcia
Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek (Lexmark, HP, SHARP, Canon ) do laserových tlačiarní, multifunkčných a fotokopírovacích zariadení, v originálnom balení výrobcu, novo vyrobené vrátane tonerových obalov, teda nerenovované.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Originál toner xerox 006R01693 black pre tlačiareň Xerox DocuCentre SC 2020 ks 5
2. Originál toner xerox 006R01694 cyan pre tlačiareň Xerox DocuCentre SC 2020 ks 3
3. Originál toner xerox 006R01695 magenta pre tlačiareň Xerox DocuCentre SC 2020 ks 3
4. Originál toner xerox 006R01696 yellow pre tlačiareň Xerox DocuCentre SC 2020 ks 3
5. Originál toner Canon CRG 737 black pre fax Canon i-Sensys MF216n ks 3
6. Originál toner SHARP AR 020T pre kopírovacie zariadenie SHARP AR 5516N ks 4
7. Originál toner SHARP MX-235GT pre kopírovacie zariadenie SHARP AR 5620D ks 6
8. Originál toner 702 HK black 70C2HK0 pre tlačiareň Lexmark CS 310DN ks 4
9. Originál toner 702 HC cyan pre tlačiareň Lexmark CS 310DN ks 3
10. Originál toner 702 HM magenta pre tlačiareň Lexmark CS 310DN ks 3
11. Originál toner 702 HY yellow pre tlačiareň Lexmark CS 310DN ks 3
12. Originál toner 51B2000 pre tlačiareň Lexmark MS 317dn ks 15
13. Originál toner 50F2000 pre tlačiareň Lexmark MS 312dn ks 10
14. Originál toner C925H2KG black pre tlačiareň Lexmark color C 925de ks 3
15. Originál toner C925H2CG cyan pre tlačiareň Lexmark color C 925de ks 2
16. Originál toner C925H2MG magenta pre tlačiareň Lexmark color C 925de ks 2
17. Originál toner C925H2YG yellow pre tlačiareň Lexmark color C 925de ks 2
18. Originál toner CF281X pre tlačiareň HP LJ M605dn ks 7
19. Originál toner CF 410 X black pre tlačiareň HP Color LJ Pro MFP M477fdw ks 6
20. originál toner CF 411 XC cyan pre tlačiareň HP Color LJ Pro MFP M477fdw ks 4
21. Originál toner CF 412 XC  yellow pre tlačiareň HP Color LJ Pro MFP M477fdw ks 4
22. Originál toner CF 413 XC magenta pre tlačiareň HP Color LJ Pro MFP M477fdw ks 4
23. Originál toner HP W2030A black pre tlačiareň HP LJ 454dn color ks 1
24. Originál toner HP W2031A cyan pre tlačiareň HP LJ 454dn color ks 1
25. Originál toner HP W2032A yellow pre tlačiareň HP LJ 454dn color ks 1
26. Originál toner HP W2033A magenta pre tlačiareň HP LJ 454dn color ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia do sídla objednávateľa. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky. Predmet plnenia bude dodávaný na základe osobitných objednávok, kde budú presne uvedené položky, požadované množstvo, termín a miesto dodania.
2. Dodávateľ predloží elektronicky vo formáte (*pdf) podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta do 24 hod. od uzavretia zmluvy.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie zmluvy najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy.
4. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkové ceny bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
5. Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom.
6. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu.
7. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité ( prázdne tonery ) z miesta určenia objednávateľom. Použité (prázdne) tonerové náplne bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Pre potvrdenie ekologickej likvidácie objednávateľ požaduje potvrdenie o registrácii dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18.
8. Dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom  kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre odpad zaradený do kategórie "ostatný" katalógové číslo: 08 03 18 - odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v katalógovom čísle 08 03 17.
9. Dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom kópiu certifikátu systému environmentálneho manažmentu  na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný  nezávislou inštitúciou, pričom objednávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodané ho tovaru ako napr. poškodený obal a pod.
11. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom ) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný opis vady.
12. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad neplnenia si povinnosti. Uplatnením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie  originality výrobcom.
13. V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ  je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000,00 eur.
14. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je objednávateľ  oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny takéhoto tovaru.
15. Lehota dodania tovaru je do 5 (piatich) pracovných dní od prijatia objednávky, najneskôr do 13.00 hod. do priestorov skladu objednávateľa ( nie pred budovou). Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu, množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. Neakceptuje sa dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou.
16. Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov  a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia.
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery do tlačiarní a kopírovacích zariadení

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

14.09.2021 11:40 — 14.09.2022 11:40

1,00 súbor položiek

11 340,00

9 450,00

Žiadame o doloženie certifikátu systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2021 08:55

09.09.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 561
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 12:16 - Vstupná ponuka 11 340,00 € Cena s DPH
09.09.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 11 339,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS