• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 12:40

Detail zákazky Z202118060

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 12:40

Základné údaje

Z202118060

OF-239487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5913727

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35687487

MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.

Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň ihličková A3

ihličková, tlačiareň, dokument

  • 30232120-1 - Ihličkové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň ihličková A3
Funkcia
novovyrobená, doteraz nepoužívaná ihličková tlačiareň A3 - výstupné zariadenie, ktoré prenáša dáta z elektronickej podoby do tlačenej, ihličkovou technológiou tlače
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ihličková tlačiareň A3 - doporučujeme COMPUPRINT 9300 alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát papiera min. A3
počet ihličiek 18
počet kópií min. 1+7
rýchlosť tlače 10 cpi HSD 1300 zn/s
maximálna rýchlosť tlače (cps) 1600 zn/s
počet strán za hodinu (pph) min. 850
podávač tabelačného papiera áno
možnosť rozšírenie na 2 podávač tabelačného materiálu áno
tlač Barcode áno
mesačné zaťaženie min. 75000 strán
životnosť hlavy min. 800 mil. znakov
životnosť pásky min. 25 mil. znakov
možnosť pripojenia paralelné/USB/sériové alebo paralelné/LAN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy  do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požadovaných minimálnych parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou s príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorý splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou, 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 08:00 — 22.10.2021 13:00

6,00 kus

20 800,02

20 800,02

Dodanie tovaru v požadovanom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.08.2021 11:37

06.09.2021 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2021 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2021 00:22 - Vstupná ponuka 20 789,00 € Cena bez DPH
06.09.2021 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 20 780,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS