30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36358771
DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.
Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK
Školenie vodičov podľa ADR
základné školenie vodičov ADR, základné školenie rozšírené o triedu 1, základné školenie rozšírené o cisterny, aktualizácia osvedčenia
Služba
1. Školenie vodičov podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Platnosť zmluvy je do 01.11.2021. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 01.11.2021 |
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch september až november 2021 |
kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
09.09.2021 07:00 — 29.10.2021 15:00
7,00 osoba
1 711,50
1 711,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2021 10:39
03.09.2021 12:00
03.09.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2021 06:21 - Vstupná ponuka | 1 426,25 | € | Cena bez DPH |
03.09.2021 06:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 426,25 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: