30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov v súlade s ADR
ADR, školenie, nebezpečné veci,
Služba
1. Školenie vodičov v súlade s ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov v súlade s ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činnosti v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia |
Názov |
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ vyhotoví prezenčnú listinu za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci školenia za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý dané školenie viedol, začiatok školenia, ukončenie školenia, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom |
Počet účastníkov školenia, požadované miesta a termíny školoenia od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované Objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky Dodávateľovi. |
Miestom plnenia kurzu stanovujem do 100km od mesta Sereď. |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ v cene školenia zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov školenia. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia Dodávateľ viedol evidenciu dochádzky. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenuškolenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia. |
Požaduje sa aby Dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú Objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená Dodávateľovi Objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas Objednávateľa k takémuto úkonu. |
Termíny vykonania konkrétnych školení budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozspisu termínovm školenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
23.09.2021 08:00 — 30.11.2021 15:00
8,00 osoba
2 331,00
1 942,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2021 08:51
21.09.2021 12:00
21.09.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2021 10:26 - Vstupná ponuka | 2 331,00 | € | Cena s DPH |
06.09.2021 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 331,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: